“Fantastisk god mat”
Anmeldelse av CINNAMON INDISK KJØKKEN

CINNAMON INDISK KJØKKEN
Vurdert som nr. 1 av 47 Restauranter i Kristiansund
Beskrivelse: Her lager vi sunn og tradisjonsrik indisk mat med en moderne vri og masse kjærlighet. Bli med oss på en kulinarisk reise hvor du kan skjemme bort smaksløkene dine.
Anmeldt 13. juli 2021

Maten var fantastisk godt, snill og hjelpsom personellet hjalp å vege måten etter behov. Ungane spiste godt og sunt maten raskere enn mor tokk bilde veldig fint og koselig plass

Takk, Magdalena-andfamilly
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi elsker indisk mat og oppsøker alltid dette på reise. Stedet var fint og betjeningen veldig hyggelig. Maten var autentisk og smakte fortreffelig. Anbefales om du liker god indisk mat

1  Takk, torem491
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, er jeg i Kristiansund igjenskal jeg dit!! Enkle lokaler men veldig trivelige ansatte og kjempegod mat!

Takk, lookvalley77
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Jeg og min partner bestillte okra og onion bargee til forrett, det var utrolig godt og crispy og gode smaker. Til hovedrett hadde vi butter chicken og Madrass pepper curry som også var veldig godt, er en av de beste indiske restaurantene jeg har vært på. Vi hadde også brownies til dessert den var utrolig god. Utrolig bra service. Kommer definitivt tilbake. Hvis du er glad i indisk så anbefaler jeg denne restauranten.

Takk, julies374
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Anmeldt 19. juni 2021

Vi hadde en trivelig familiemiddag her hvor vi bestilte mixed Tandoori grill, Vindaloo (for den som liker det litt hot) og Awadhi Korma, nydelige sauser og rike smaker på alt, +nanbrød m kokos anbefales. Avsluttet med Cinnamon brownie m is - også meget god.

Dato for besøk: april 2021
Takk, BeritLys
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Reisende som så på CINNAMON INDISK KJØKKEN, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i CINNAMON INDISK KJØKKEN? Del dine erfaringer!