“Nydelig mat”
Anmeldelse av CINNAMON INDISK KJØKKEN

CINNAMON INDISK KJØKKEN
Vurdert som nr. 1 av 47 Restauranter i Kristiansund
Beskrivelse: Her lager vi sunn og tradisjonsrik indisk mat med en moderne vri og masse kjærlighet. Bli med oss på en kulinarisk reise hvor du kan skjemme bort smaksløkene dine.
Anmeldt 14. juli 2021

Vi fikk god mat og god service. Vi var fem personer som prøvde fem ulike retter; kylling korma, kylling tikka masala, butter chicken, lam rogan josh og kylling kadai, alle var gode og smakrike. Vi prøvde milde varianter, som passet oss bra.

Takk, 971sivm
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Kjære gjeste bare hyggelig velkommen tilbake

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Ypperlig mat og god service. De tilpasset et par retter for barna våre. Vi var enig om at dette var den beste indiske maten vi hadde spist, noen gang!

Takk, 746trudeb
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Anmeldt 13. juli 2021

Maten var fantastisk godt, snill og hjelpsom personellet hjalp å vege måten etter behov. Ungane spiste godt og sunt maten raskere enn mor tokk bilde veldig fint og koselig plass

Takk, Magdalena-andfamilly

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi elsker indisk mat og oppsøker alltid dette på reise. Stedet var fint og betjeningen veldig hyggelig. Maten var autentisk og smakte fortreffelig. Anbefales om du liker god indisk mat

1  Takk, torem491
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, er jeg i Kristiansund igjenskal jeg dit!! Enkle lokaler men veldig trivelige ansatte og kjempegod mat!

Takk, lookvalley77
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Reisende som så på CINNAMON INDISK KJØKKEN, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i CINNAMON INDISK KJØKKEN? Del dine erfaringer!