“Uoppmerksom betjening”
Anmeldelse av CINNAMON INDISK KJØKKEN

CINNAMON INDISK KJØKKEN
Vurdert som nr. 1 av 47 Restauranter i Kristiansund
Beskrivelse: Her lager vi sunn og tradisjonsrik indisk mat med en moderne vri og masse kjærlighet. Bli med oss på en kulinarisk reise hvor du kan skjemme bort smaksløkene dine.
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig at denne restauranten kan gå. De fleste må sitte å vente å vente å vente uten at noe skjer. Ble vist bord. Måtte tilkalle betjeningen for å få bestilt både mat å drikke. Det gikk 25 minutt før vi fikk drikke. Maten kom etterhvert men fra vi kom til mat ble servert så gikk det 1 time og 25 minutt.
Er du sulten så styr unna denne restauranten.
Var fler som valgte å gå før de fikk bestilt. Restauranten har potensialet men da må det ledes på en helt annen måte.
Kommer ikke tilbake hit.

Takk, janlK9418EL
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Takk for ditt tips, men vi hadde mye bordbestilling som vi måtte prioritere først, Alle våre gjester som kom tilfeldig innom, fikk beskjed om lang ventetid,

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dere må se gjestene!
Vi satt i 25 minutter før vi fikk bestilt drikke. Den kom etter 40 minutter. Det var vanskelig å få kontakt med de ansatte. Maten var god, men vi kunne laget det samme hjemme. Flere gjester uttrykte misnøye med sen service. Restauranten har mye større potensiale vedrørende service. Forsøk å definere hvem av de ansatte som har ansvaret for hva. PS... Lurt å feste dosetet og fylle opp dopapir.

Takk, Anne B

Mvh '
Belam Singh

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her, min kone og jeg, for å spise middag og jeg skjønner hvorfor restauranten har nærmest fullscore på anmeldelsen på Tripadvisor. Vi hadde skikkelig flaks, for vi hadde ikke reservert på forhånd, men fikk et bord. Personalet her er veldig hyggelige. Jeg hadde lam Butter Makhani, mens kona hadde lam Awadha Korma. Kjempegodt!

Takk, AST81
X BELAM S, General Manager på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Beste indiske maten eg har smakt!
Vi åt butter chicken og kylling korma, dessutan eit utruleg godt nanbrød med kvitløk. Det indiske ølet sette prikken over i-en. Ikkje bli skeptisk av korleis lokalet ser ut utvendig, det er koseleg og fint inne! Veldig hyggelege og serviceminded folk som driv det. Dette var stas!

Takk, Fjellgeita
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Anmeldt 14. juli 2021

Vi fikk god mat og god service. Vi var fem personer som prøvde fem ulike retter; kylling korma, kylling tikka masala, butter chicken, lam rogan josh og kylling kadai, alle var gode og smakrike. Vi prøvde milde varianter, som passet oss bra.

Takk, 971sivm

Reisende som så på CINNAMON INDISK KJØKKEN, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i CINNAMON INDISK KJØKKEN? Del dine erfaringer!