“Besøk!”
Anmeldelse av CINNAMON INDISK KJØKKEN

CINNAMON INDISK KJØKKEN
Vurdert som nr. 1 av 47 Restauranter i Kristiansund
Beskrivelse: Her lager vi sunn og tradisjonsrik indisk mat med en moderne vri og masse kjærlighet. Bli med oss på en kulinarisk reise hvor du kan skjemme bort smaksløkene dine.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk service, god mat med god smak. Anbefales på det sterkeste. Både meg og kidden var fornøyd med alt. Junior ville tilogmed spise frokost her

Takk, 312christers
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Kjære gjeste bare hyggelig velkommen tilbake

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Superkoselig voksen dame som serverte oss, hyggelig, hjelpsom og oppmerksom dom ga en stor ekstra pluss til dette besøket på Cinnamon. Veldig, veldig god mat! Kristiansunds beste. Se forbi de litt dårlige likalene, det er rent og pent, maten er helt suveren og fresh! Dra dit om du ikke har vært der- gled deg over autentisk indisk !

1  Takk, Climber32860476286
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Tusen hjertelig takk for det velkommen tilbake

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte dette stedet, da vi ville ha indisk mat, og så at den var godt rangert.
Vi ble fort vist ett bord, og fikk og bestilt mat og drikke kjapt.
Vi fikk drikken etter en kort stund, men maten lot vente å seg.
Etter en god stund, kom en annen servitør, og spurte om vi hadde bestilt.
Det hadde vi jo, men en annen servitør hadde glemt å levere bestillingen vår..
Vi måtte da bestille på nytt, og måtte vente enda lengre på maten.
Synd at det skar seg i starten, for maten var veldig god....

Takk, villyv2018
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Takk for at du sier ifra, men det ble en glipp idag, noe vi beklager, men vi lærer av våre feil. Håper dere tar turen igjen, å prøver oss på nytt.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig at denne restauranten kan gå. De fleste må sitte å vente å vente å vente uten at noe skjer. Ble vist bord. Måtte tilkalle betjeningen for å få bestilt både mat å drikke. Det gikk 25 minutt før vi fikk drikke. Maten kom etterhvert men fra vi kom til mat ble servert så gikk det 1 time og 25 minutt.
Er du sulten så styr unna denne restauranten.
Var fler som valgte å gå før de fikk bestilt. Restauranten har potensialet men da må det ledes på en helt annen måte.
Kommer ikke tilbake hit.

Takk, janlK9418EL

Takk for ditt tips, men vi hadde mye bordbestilling som vi måtte prioritere først, Alle våre gjester som kom tilfeldig innom, fikk beskjed om lang ventetid,

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dere må se gjestene!
Vi satt i 25 minutter før vi fikk bestilt drikke. Den kom etter 40 minutter. Det var vanskelig å få kontakt med de ansatte. Maten var god, men vi kunne laget det samme hjemme. Flere gjester uttrykte misnøye med sen service. Restauranten har mye større potensiale vedrørende service. Forsøk å definere hvem av de ansatte som har ansvaret for hva. PS... Lurt å feste dosetet og fylle opp dopapir.

Takk, Anne B

Mvh '
Belam Singh

Reisende som så på CINNAMON INDISK KJØKKEN, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i CINNAMON INDISK KJØKKEN? Del dine erfaringer!