“Anbefales”
Anmeldelse av CINNAMON INDISK KJØKKEN

CINNAMON INDISK KJØKKEN
Vurdert som nr. 1 av 47 Restauranter i Kristiansund
Beskrivelse: Her lager vi sunn og tradisjonsrik indisk mat med en moderne vri og masse kjærlighet. Bli med oss på en kulinarisk reise hvor du kan skjemme bort smaksløkene dine.
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Anbefales! God mat og god stemning. Hyggelige servitører. Maten smakte veldig godt. Vi skal tilbake neste gang vi er i Kristiansund.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, siljes194
X BELAM S, General Manager på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2021

Kjære gjester takk for det velkommen tilbake

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Beste indiske måten vi har spist hittill..koselig liten restaurant på hjørnet.
Hyggelig betjening og god atmosfære .Verdt besøket

Takk, greton18
X BELAM S, Chef på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære gjeste bare hyggelig velkommen tilbake

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk service, god mat med god smak. Anbefales på det sterkeste. Både meg og kidden var fornøyd med alt. Junior ville tilogmed spise frokost her

Takk, 312christers
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Kjære gjeste bare hyggelig velkommen tilbake

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Superkoselig voksen dame som serverte oss, hyggelig, hjelpsom og oppmerksom dom ga en stor ekstra pluss til dette besøket på Cinnamon. Veldig, veldig god mat! Kristiansunds beste. Se forbi de litt dårlige likalene, det er rent og pent, maten er helt suveren og fresh! Dra dit om du ikke har vært der- gled deg over autentisk indisk !

1  Takk, Climber32860476286
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Tusen hjertelig takk for det velkommen tilbake

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi valgte dette stedet, da vi ville ha indisk mat, og så at den var godt rangert.
Vi ble fort vist ett bord, og fikk og bestilt mat og drikke kjapt.
Vi fikk drikken etter en kort stund, men maten lot vente å seg.
Etter en god stund, kom en annen servitør, og spurte om vi hadde bestilt.
Det hadde vi jo, men en annen servitør hadde glemt å levere bestillingen vår..
Vi måtte da bestille på nytt, og måtte vente enda lengre på maten.
Synd at det skar seg i starten, for maten var veldig god....

Takk, villyv2018
X BELAM S, Owner på CINNAMON INDISK KJØKKEN, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Takk for at du sier ifra, men det ble en glipp idag, noe vi beklager, men vi lærer av våre feil. Håper dere tar turen igjen, å prøver oss på nytt.

Reisende som så på CINNAMON INDISK KJØKKEN, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i CINNAMON INDISK KJØKKEN? Del dine erfaringer!