“Gjest”
Anmeldelse av Thon Hotel Restaurant

Thon Hotel Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 47 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god service og velsmakende mat.
Trivelig betjening og atmosfære.
Meget bra frokost med friske råvarer.
Anbefales.

Takk, lorentzh956

Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Hadde gledet meg lenge til å spise middag i restauranten etter lange dager på jobb.
Første dag ble jeg anbefalt å ta med maten på rommet grunnet lukket lag, andre dag ble middagen spist i restauranten sammen med 120 andre gjester som trolig hadde drukket alkohol i flere timer.
Jaja, jeg var vel uheldig med de to andre dagene tenkte jeg.
Så dag 3 kom jeg tilbake med godt mot etter nok en lang dag med jobb.
Da var det 1 servitør på jobb, som virkelig burde jobbe med service innstillingen sin.
Maten var ok, men elendig service.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, ThomasM5777
Anmeldt 7. november 2017

En mannlig servitør ødelegger en hyggelig aften med en ufordragelig oppførsel, sur og gretten. Lager dårlig stemning, burde sparkes på dagen.

Dato for besøk: november 2017
7  Takk, OBara
Anmeldt 20. september 2017

Var på julebord der. Veldig god mat ribbe, pinnekjøtt, pølser, medisterkaker.
Stort variert dessert bod

Dato for besøk: desember 2016
Takk, gese2015
Anmeldt 14. september 2016

Dette stedet har utsøkt mat, men ettersom det skal være trendy er porsjonene svært små. Det lønner seg å bestille mer en bare en hovedrett hvis du er sulten etter en lang dag. Flott service.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Petter B

Reisende som så på Thon Hotel Restaurant, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Thon Hotel Restaurant? Del dine erfaringer!