Standard badeland

Et helt ok badeland med det man finner i slike anlegg. Retningen på bølgene i bølgebassenget kunne... les mer

Anmeldt 23. januar 2022
andersk484
Trondheim, Norge
Helgetur

Anmeldt 3. juli 2017
Yvonne D

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Ungene ønsker seg hit hver gang vi er på besøk hos besteforeldrene. Her har vi vært mange ganger og det blir en suksess hver gang! Så også i dag. Badelandet er passe stort og variert, slik at det er artig for alle aldre uten å være for uoversiktlig og bråkete. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, steinmagnes
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Ikke noe ekstraordinært med badeanlegget. Fremstår slitt med ubehagelige dusjer og kun usunn, dyr fastfood i kafeen.
Stupebrett med flere høyder, men 5 meteren var ikke åpen iløpet av vårt 2 timer lange besøk.
Varmkulpen ute var svært skitten og lite innbydende. Temperaturen i steambadstue var lav og lite steam.
Dog ren og pen felles finsk terapibadstue, nøytral trelukt.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Hryslett
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Flott service og et flott bad. Her er det plass for alle, å bli her i noen timer er ingen problem. Gratis parkering og matservering gjør også opplevelsen bedre.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Yvonne D
Anmeldt 2. april 2017 via mobile enheter

Flott badeanlegg.
Ikkje det største i regionen, men uansett fint. Godt med sitteplasser og grei mat i kiosken

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, stianv2013
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Et fantastisk flott og barnevennlig badeanlegg. Det er 3 basseng samt boblebad, varm og kald kult og utekulp. Det er også stupetårn opp til 5 meter og to sklier, en lang med tidtaking og en kort

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Bjørn A