Perfekt reise måte.

Sundbåten er en perfekt måte og komme seg rundt i Kristiansund. Går hver 30 min. Kun 40 kr. for en... les mer

Anmeldt 19. august 2021
helenelax
Bergen, Norge
August 2021

Herlig rundtur med sundbåten på en finværsdag i august! Hundene fikk bli med slik at de slapp å... les mer

Anmeldt 10. august 2021
784vildel

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Dette er en båttur alle som besøker Kr-sund bare må få med seg tenker jeg. Kostet bare kr 35 pers. Det er en levelig pris. Turen gikk innom omtrent alle «landene» i byen. Startet på Kirkelandet. Første stopp på Innlandet. Så Nordlandet og Gomalandet. Tok Max 15 min. Vi var ikke så heldig med været. Regnet pisket på rutene men det var bare en sjarm. På en fin solskinnsdag så er nok denne turen enda finere. Nostalgisk og behagelig tur! Havnen er byens hjerte. Er du turist så må du hit! Klippfiskkjerringa får du med deg i samme slengen siden den står praktfull rett ved der turen starter på Kirkelandet.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, benttte
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Sundfergen er absolutt å anbefale hvis du skal mellom Kirklandet, Innlandet, Gomalandet og Nordlandet! Du kommer raskt over, og betaler du med vipps koster det bare 33 kroner! Er du så heldig å få reise med "Framnæs", får du oppleve et et smykke av en båt fra 30 tallet!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 926geirh
Anmeldt 6. august 2018

En tur med Sundbåten, verdens eldste kollektive transportmiddel i kontinuerlig drift, er obligatorisk når du besøker Kristiansund. Turen starter fra Piren i sentrum og går mellom fire "land": Kirkelandet, Innlandet, Nordlandet og Gomalandet. Dette er en flott tur som passer godt for både barn og voksne!

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, gerdbw
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Behagelig kollektiv transport som tar deg rundt til alle de 4 øyene i Kristiansund. Blid og hyggelig kaptein som gjerne slår av en prat. Er du heldig så er det den fantastiske Framnes som går i rute.Billetter kan kjøpes ombord, Vipps eller sms.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, 715maritb
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

En fin måte å få få sett Kristiansund fra alle øyene. Fint å sitte ute i sola og bare nyte utsikten over byen

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, stinearh