Tur på havnebaseng i Kristansund.

Sundbåten er gratis for fastboende rundt havneområdet og for turister. Stopesteder rundt hele... les mer

Anmeldt 12. mars 2024
Harald Andreas V
Trondheim, Norge
Uforglemmelig rundtur med Sundbåten

Flott transporttilbud, helt gratis. Super service og kjempeflott presentasjon av Kristiansund sin... les mer

Anmeldt 16. august 2022
janneisdals

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Dette likte vi godt. Bare synd at det var over på 15 minutter. Flott måte å komme seg mellom øyene på.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, aasane
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Sundbåten sparte oss for mye gåing mellom «landene» i Kristiansund. Det var en veldig grei måte å krysse havnebassenget på og attpåtil så var transporten gratis!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Obotty
Anmeldt 29. juni 2020

Som turist opplevde vi denne som en super måte å komme seg mellom "landene" i Kristiansund på og få sett endel, og i tillegg er den gratis!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Kristine S
Anmeldt 8. januar 2020

Kjempe ting og ha i kristiansund by:) alltid det billigste og den fineste måten og komme seg rundt i byen

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, Kritiker-Halle
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Kom tilfeldigvis over denne perlen da jeg ble stranda på Nordlandet i vente på neste buss. Fantastisk måte og oppleve byen på, og komme seg rundt til de forskjellige øyene. Jeg var så heldig å få kjøre Sundbåten gratis også. Ja, til gratis kollektivtrafikk!

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, TheaMForslund