Koslig!

Som turist var dette superkoslig! Vi tok båten to ganger fra Thon Hotellet og inn til sentrum, det... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Trollmor
Oslo, Norge
Trivelig tur og nyttig tur.

Fin måte å komme seg rundt i Kristiansund på. Vi brukte båten flere turer mens vi var her. Presis... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Sven-Erik1

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Så deilig og enkelt å reise med sundbåten! Selv i duskregn på travel lørdags formiddag. Gratistilbudet er strålende for både turister og lokale! Anbefales!!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, brennhaug
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Dette likte vi godt. Bare synd at det var over på 15 minutter. Flott måte å komme seg mellom øyene på.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, aasane
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Sundbåten sparte oss for mye gåing mellom «landene» i Kristiansund. Det var en veldig grei måte å krysse havnebassenget på og attpåtil så var transporten gratis!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Obotty
Anmeldt 29. juni 2020

Som turist opplevde vi denne som en super måte å komme seg mellom "landene" i Kristiansund på og få sett endel, og i tillegg er den gratis!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Voyage47487799353
Anmeldt 8. januar 2020

Kjempe ting og ha i kristiansund by:) alltid det billigste og den fineste måten og komme seg rundt i byen

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, Kritiker-Halle