Perfekt reise måte.

Sundbåten er en perfekt måte og komme seg rundt i Kristiansund. Går hver 30 min. Kun 40 kr. for en... les mer

Anmeldt 19. august 2021
helenelax
Bergen, Norge
August 2021

Herlig rundtur med sundbåten på en finværsdag i august! Hundene fikk bli med slik at de slapp å... les mer

Anmeldt 10. august 2021
784vildel

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Så deilig og enkelt å reise med sundbåten! Selv i duskregn på travel lørdags formiddag. Gratistilbudet er strålende for både turister og lokale! Anbefales!!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, brennhaug
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Dette likte vi godt. Bare synd at det var over på 15 minutter. Flott måte å komme seg mellom øyene på.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, aasane
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Sundbåten sparte oss for mye gåing mellom «landene» i Kristiansund. Det var en veldig grei måte å krysse havnebassenget på og attpåtil så var transporten gratis!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Obotty
Anmeldt 29. juni 2020

Som turist opplevde vi denne som en super måte å komme seg mellom "landene" i Kristiansund på og få sett endel, og i tillegg er den gratis!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Voyage47487799353
Anmeldt 8. januar 2020

Kjempe ting og ha i kristiansund by:) alltid det billigste og den fineste måten og komme seg rundt i byen

Dato for opplevelse: januar 2020
Takk, Kritiker-Halle