Åpen i dag: Stengt
Feriebesøk til Kristiansund

Var på Kristiansund-tur i dag fra vårt midlertidige campingsted i Tingvoll. Vi ble anbefalt å ta... les mer

Anmeldt 3 dager siden
thoybakk
Ulsteinvik, Norge
Koslig!

Som turist var dette superkoslig! Vi tok båten to ganger fra Thon Hotellet og inn til sentrum, det... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Trollmor
Oslo, Norge

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok en rundtur med båten en regnværsdag i juli. Positivt overrasket over at båten var gratis! Det liker vi! Fin runde og veldig hyggelig mannskap! Båttur anbefales!

1  Takk, hannepanneno
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Så deilig og enkelt å reise med sundbåten! Selv i duskregn på travel lørdags formiddag. Gratistilbudet er strålende for både turister og lokale! Anbefales!!

1  Takk, brennhaug
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Dette likte vi godt. Bare synd at det var over på 15 minutter. Flott måte å komme seg mellom øyene på.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, aasane
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Sundbåten sparte oss for mye gåing mellom «landene» i Kristiansund. Det var en veldig grei måte å krysse havnebassenget på og attpåtil så var transporten gratis!

1  Takk, Obotty
Anmeldt 29. juni 2020

Som turist opplevde vi denne som en super måte å komme seg mellom "landene" i Kristiansund på og få sett endel, og i tillegg er den gratis!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Voyage47487799353