Åpen i dag: Stengt
Perfekt reise måte.

Sundbåten er en perfekt måte og komme seg rundt i Kristiansund. Går hver 30 min. Kun 40 kr. for en... les mer

Anmeldt 19. august 2021
helenelax
Bergen, Norge
August 2021

Herlig rundtur med sundbåten på en finværsdag i august! Hundene fikk bli med slik at de slapp å... les mer

Anmeldt 10. august 2021
784vildel

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fin måte å komme seg rundt på. Veldig tilrettelagt i forhold til korona smitte, sprit både her og der.

Takk, kraftkar
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok en rundtur med båten en regnværsdag i juli. Positivt overrasket over at båten var gratis! Det liker vi! Fin runde og veldig hyggelig mannskap! Båttur anbefales!

1  Takk, hannepanneno
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Så deilig og enkelt å reise med sundbåten! Selv i duskregn på travel lørdags formiddag. Gratistilbudet er strålende for både turister og lokale! Anbefales!!

1  Takk, brennhaug
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Dette likte vi godt. Bare synd at det var over på 15 minutter. Flott måte å komme seg mellom øyene på.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, aasane
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Sundbåten sparte oss for mye gåing mellom «landene» i Kristiansund. Det var en veldig grei måte å krysse havnebassenget på og attpåtil så var transporten gratis!

1  Takk, Obotty