Tur på havnebaseng i Kristansund.

Sundbåten er gratis for fastboende rundt havneområdet og for turister. Stopesteder rundt hele... les mer

Anmeldt 12. mars 2024
Harald Andreas V
Trondheim, Norge
Uforglemmelig rundtur med Sundbåten

Flott transporttilbud, helt gratis. Super service og kjempeflott presentasjon av Kristiansund sin... les mer

Anmeldt 16. august 2022
janneisdals

Anmeldt 20. juli 2021

Som turist var dette superkoslig! Vi tok båten to ganger fra Thon Hotellet og inn til sentrum, det var som en liten sightseeing tur i seg selv, utrolig vakkert i Kristiansund.

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, Trollmor
Sundbaten, Leder  på Sundbåten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Takk for at du valgte å reise med oss i Sundbåten.
Veldig hyggelig å høre at du synes byen og havna vår er vakker.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fin måte å komme seg rundt i Kristiansund på.
Vi brukte båten flere turer mens vi var her.
Presis var den altid.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Sven-Erik1

Takk for omtalen, og hyggelig å høre at dere hadde en god opplevelse på havna med oss.
Vi forsøker så godt vi kan å være presis, selv om vi i høysesongen av og til må fravike ruten og gå ekstra turer for at alle som vil skal kunne reise med oss.

Anmeldt 17. juni 2021

Hyggelig og rimelig båttur mellom bydelene som ligger på øyer.Her møter du både lokal befolkningen og får gode tips fra mannskapet ombord.Kjekt for både voksne og barn

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, ellerine

Hyggelig å høre at dere var fornøyd, både med turen og mannskapet. Velkommen tilbake!

Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Gratis på lørdager. Effektiv transport mellom bydelene i Kristiansund. Kjekt når man bor på hotell på Kirkelandet og skal besøke venner på Innlandet.

Dato for opplevelse: november 2020
2  Takk, andersk484

Takk for turen og god omtale.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

For en genial måte å vise frem byen på! Gratis var det også! Vi koste oss maks! På grunn av koronarestriksjoner var det ikke mulig å reise på rundtur, så vi gikk av på Nordlandet og kjøpte varme fiskekaker på kaien.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, marieland