Perfekt reise måte.

Sundbåten er en perfekt måte og komme seg rundt i Kristiansund. Går hver 30 min. Kun 40 kr. for en... les mer

Anmeldt 19. august 2021
helenelax
Bergen, Norge
August 2021

Herlig rundtur med sundbåten på en finværsdag i august! Hundene fikk bli med slik at de slapp å... les mer

Anmeldt 10. august 2021
784vildel

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Var på Kristiansund-tur i dag fra vårt midlertidige campingsted i Tingvoll. Vi ble anbefalt å ta Sundbåten ved vårt besøk, noe vi gjorde. Et hyggelig mannskak som orienterte om hva vi kunne oppleve rundt om på de ulike «land». Vi landet både på Innlandet hvor vi gikk til Utsikten, vi besøkte Nordlandet hvor vi kjøpte varme fiskekaker (men kirka var stengt!) og vi var innom Gomalandet før vi endte opp på Kirkelandet. En flott tur i et strålende varmt vær. Kan anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, thoybakk
Sundbaten, Daglig leder på Sundbåten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Kjekt å høre at du hadde en fin tur med oss, og at du var fornøyd med vårt mannskap.
Det er en travel tid for oss med særdeles høye passasjertall, men vi forsøker så godt vi kan å gjøre mer enn bare å frakte våre passasjerer til og fra de ulike landene.
Velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 20. juli 2021

Som turist var dette superkoslig! Vi tok båten to ganger fra Thon Hotellet og inn til sentrum, det var som en liten sightseeing tur i seg selv, utrolig vakkert i Kristiansund.

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, Trollmor
Sundbaten, Leder  på Sundbåten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Takk for at du valgte å reise med oss i Sundbåten.
Veldig hyggelig å høre at du synes byen og havna vår er vakker.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fin måte å komme seg rundt i Kristiansund på.
Vi brukte båten flere turer mens vi var her.
Presis var den altid.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Sven-Erik1

Takk for omtalen, og hyggelig å høre at dere hadde en god opplevelse på havna med oss.
Vi forsøker så godt vi kan å være presis, selv om vi i høysesongen av og til må fravike ruten og gå ekstra turer for at alle som vil skal kunne reise med oss.

Anmeldt 17. juni 2021

Hyggelig og rimelig båttur mellom bydelene som ligger på øyer.Her møter du både lokal befolkningen og får gode tips fra mannskapet ombord.Kjekt for både voksne og barn

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, ellerine

Hyggelig å høre at dere var fornøyd, både med turen og mannskapet. Velkommen tilbake!

Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Gratis på lørdager. Effektiv transport mellom bydelene i Kristiansund. Kjekt når man bor på hotell på Kirkelandet og skal besøke venner på Innlandet.

Dato for opplevelse: november 2020
2  Takk, andersk484

Takk for turen og god omtale.
Velkommen tilbake ved en senere anledning.