August 2021

Anmeldt 10. august 2021
784vildel
Herlig tur i havnebassenget!

Anmeldt 7. august 2021
vthise
Stavanger, Norge

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Herlig rundtur med sundbåten på en finværsdag i august! Hundene fikk bli med slik at de slapp å sitte i en varm bil ❤️ Fantastisk guide forteller Kristiansunds historie under turen!
Virkelig til å anbefale alle som tar turen innom Kristiansund!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 784vildel
Sundbaten, Daglig leder på Sundbåten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2021

Takk for turen til både to og firbeinte passasjerer!
Godt å høre at dere hadde en flott tur på den vakre havna vår, og at historien vi formidler svarte til forventningene!
Vi har forsøkt, på tross av pandemien, å tilrettelegge og gjennomføre en enkel guiding på mange av turene i løpet av høysesongen når muligheten byr seg.
Neste år kan vi mest trolig leve normalt igjen, og for fullt gjenoppta vårt havnesightseeing produkt!
Da blir det en hel time med historie og gode fortellinger på havna og Vågen for de som ønsker det!
Fortsatt god sommer, og velkommen tilbake igjen til oss i Sundbåten!

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en formiddag i Kristiansund og fikk en herlig rundtur med Sundbåten. Kapteinen ønsket oss velkommen, og informerte om både avgang, og fravær av betaling på fredager og lørdager. Bykart ble delt ut, og kaffe tilbudt.

Etter litt kom matrosen med forklaringer om stopp og aktiviteter. Hun var gift med kapteinen. For oss ble det en herlig rundtur.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, vthise
Sundbaten, Daglig leder på Sundbåten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Takk for turen og tilbakemeldingen!
Godt å høre at dere hadde en fin rundtur på havna med oss i Sundbåten.
Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Var på Kristiansund-tur i dag fra vårt midlertidige campingsted i Tingvoll. Vi ble anbefalt å ta Sundbåten ved vårt besøk, noe vi gjorde. Et hyggelig mannskak som orienterte om hva vi kunne oppleve rundt om på de ulike «land». Vi landet både på Innlandet hvor vi gikk til Utsikten, vi besøkte Nordlandet hvor vi kjøpte varme fiskekaker (men kirka var stengt!) og vi var innom Gomalandet før vi endte opp på Kirkelandet. En flott tur i et strålende varmt vær. Kan anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, thoybakk
Sundbaten, Daglig leder på Sundbåten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2021

Kjekt å høre at du hadde en fin tur med oss, og at du var fornøyd med vårt mannskap.
Det er en travel tid for oss med særdeles høye passasjertall, men vi forsøker så godt vi kan å gjøre mer enn bare å frakte våre passasjerer til og fra de ulike landene.
Velkommen tilbake ved en senere anledning

Anmeldt 20. juli 2021

Som turist var dette superkoslig! Vi tok båten to ganger fra Thon Hotellet og inn til sentrum, det var som en liten sightseeing tur i seg selv, utrolig vakkert i Kristiansund.

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, Trollmor
Sundbaten, Leder  på Sundbåten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Takk for at du valgte å reise med oss i Sundbåten.
Veldig hyggelig å høre at du synes byen og havna vår er vakker.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fin måte å komme seg rundt i Kristiansund på.
Vi brukte båten flere turer mens vi var her.
Presis var den altid.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Sven-Erik1

Takk for omtalen, og hyggelig å høre at dere hadde en god opplevelse på havna med oss.
Vi forsøker så godt vi kan å være presis, selv om vi i høysesongen av og til må fravike ruten og gå ekstra turer for at alle som vil skal kunne reise med oss.