“Rett og slett Asiatisk!”
Anmeldelse av Utsyn China Restaurant

Utsyn China Restaurant
Vurdert som nr. 35 av 49 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Asiatisk
Beskrivelse: En veldig dyktig Hong kong kokk som jobber hos oss. Vi servere rikelig,deilig med mye ferske grønnsaker Asia mat og Europeiske mat. Du får muligheten til å sitte på vår store terrasse med flott utsikt om sommeren.
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Et avslappende sted med hovedfokus på matkvalitet over dyre sittemøbler eller dekor. Jeg fikk følelsen av å bli servert «the real deal» når det kommer til mat. God mat og god service og god pris. Anbefales!!

1  Takk, brennhaug

Anmeldt 26. juni 2019

Elendig sursøt saus med kunstig farge og seig kylling (godt gjort). Kommer ikke til å besøke denne plassen senere.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Evy-58
Anmeldt 5. januar 2019

Ribba som skulle være fritert var seig, virket kokt og besto av mye fett. Svinekjøttet i sursøt saus så også ut til å være kokt. Hørte alarmen på microbølgeovnen ved flere anledninger før vi fikk maten, så lett å mistenke at kjøttet ble varmet der. Til å være asiatisk restaurant var ikke prisene lave. Det som var positivt var sprø grønnsaker, brus fra flaske og store posjoner.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, RB844
Anmeldt 19. juni 2018

Vi valgte denne plassen pga enkelt å parkere , lett tilgjengelig og utsikten er helt super ;) Var så heldig at de hadde buffet denne dagen . Så mange gode retter så vanskelig å bestemme seg ;) så buffet passet utmerket ;) fikk smakt på masse gode retter ;) koselig betjening , smilende å så takknemlig ;) så dette er virkelig å anbefale ;)

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, 213ragnhildl
Anmeldt 6. mars 2017

Hyggelig betjening og god mat kom raskt på bordet da jeg og tre kollegaer stkk innom for en middag. Jeg gir et ekstra pluss for kinesisk øl, som smakte fortreffelig.

Anbefaler et besøk for de som ønsker å spise på budsjett.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, SteinA740

Reisende som så på Utsyn China Restaurant, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Utsyn China Restaurant? Del dine erfaringer!