eDreamsUSD 111
Agoda.comUSD 111
StayForLong
ZenHotels.com
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Familie på 5 overnattet her en natt. Hyggelig betjening og praktisk og plasseffektiv leilighet. Gode senger. Lite spennende uteområde rundt leiligheten men fine turområder rundt campingen. Vi var godt fornøyd!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Gunnar B
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Valgte stedet etter å ha søkt de opp på Internett og sett hva de tilbyr. Samsvarer overhodet ikke med internettsiden deres. De har så og si ingen av fasilitetene de annonserer. Rett og slett falsk markedsføring!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, kjetilsvendsen77
Anmeldt 23. mars 2017 via mobile enheter

Tok inn på Atlanten camping for og sove kun to netter pga. en begravelse i familien. Når vi ankom så føltes dette rett og slett ut som om at det ikke hadde vært vasket på lang tid, men det var ryddig der, og støvsugd.

Sengene var utrolig dårlige, hadde vært mye bedre med madrass på gulvet. Fredag skulle vi alle dusje og ordne oss for dagens gjøremål, og dusjen var slik laget at det var kun varmt vann til en person, skikkelig bra! (Not) hvordan er det mulig når det er sengeplass til 5.
Jeg forsøkte og kontakte noen på Atlanten på de oppgitte nr. men det var ikke mulig og få noen til å svare, forsøkte så og kontakte de på Facebook som det står at man kan og de svare som regel i løpet av dagen står det, venter enda og nå har det gått en uke. Kommer nok ikke noe svar.

Jeg vet at jeg ikke skal ligge der noe mer noengang, tar med meg et telt og sover i skogen neste gang om jeg ikke finner noe annet.

Atlanten, dere kan bedre om dere vil!

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Geihal
Anmeldt 12. mars 2017

Sjekket inn på campingplassen fredag ettermiddag og lå der i 2 dager. Betalte 200 kroner inklusiv strøm og fri bruk av servicebygg pr. døgn. . Fint og rent dusjbygg.'
Campingplassen ligger et kvarters gåtur fra sentrum.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, BjR1956
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Vi hadde forhåndsbestilt sommerhytte med bad, og fikk tilsendt SMS med bekreftelse og bestillingskode, riktig så proft. Hytten var av enkel standard, men grei nok. Luktet litt på badet, og utover natten kjente vi den lukten spredde seg også til soverommet vegg i vegg. Jeg som er allergisk mot bl.a. sopp tetnet til og er veldig glad for at det bare er en natt vi skulle tilbringe her. Best å komme seg avgårde fortest mulig. Utvendig er hytten preget av råte, så for oss virker det som enten rivning eller totalrenovering må til. Utvendig på området var det ikke noe særlig koselig, og arbeid foregår på området. Ikke et sted vi kommer til å besøke igjen med det første.

Dato for oppholdet: august 2016
1  Takk, esthermarief_raask