eDreamsUSD 118
ZenHotels.com
Priceline
StayForLong
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi lå i de nye leilighetene. De er moderne og har alt du trenger. Med tre soverom er det fint plass til en familie. Stor terrasse . Rolig og solrik beliggenhet . Nær turstier og badeplasser. Avslappende, likevel i gåavstand til byen.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, oldy123
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Hadde på forhånd bestilt værelse for 2 personer og toalett. Ved ankomst ble vi konfrontert med at vi ikke ville få det vi hadde bestilt grunnet overbooking. Vi ble tildelt en hytte i stedet. Hytten var generelt helt grei, men noe slitt. Det var toalett i hytten. Bestilte med frokost som var helt ordinær. På mangel av annen overnatting kan vi ta et opphold til. Utsjekking var enkelt - ved å levere nøkkel i postkassa og kjøre.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Gwaas
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

bodde her under ett jobb oppdrag, stille og rolig plass, skikkelig hjemmelaget frokost med varme rundstykker og eggerøre + forsjellig pålegg. rommet er enkelt innredet med 1.5 m seng og en skrivepult, det var rent og greit. billig overnatting til jobbfolk. opp på 2 etg er det div aktivitets tilbud som sjakk, biljardbord, pokerbord.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, tunneltrollet
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Vi samlet jentelaget med foreldre og søsken i 2. Etj på hovedbygget under Fotballcup. Vi leide i tillegg kjøkkenet, stuen og spillerommet som lå i samme etasje og kunne dermed organisere måltidene selv. Enkel standard og noe slitt men fungerte godt for formålet.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, josteinj281
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Familie på 5 overnattet her en natt. Hyggelig betjening og praktisk og plasseffektiv leilighet. Gode senger. Lite spennende uteområde rundt leiligheten men fine turområder rundt campingen. Vi var godt fornøyd!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Gunnar B