eDreamsUSD 114
ZenHotels.com
FindHotel
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Som bycampinger ofte kan være, var dette stedet også skuffende. Hytta var vindskeiv, delvis rustet igjen vinduer, skapdørene hang såvidt på og strømmen fungerte ikke så vi måtte bruke skjøteledning gjennom vinduet. Fire køyesenger i ett rom, og jeg og svigermor som lå i hver vår ende følte begge at vi lå med hodet i nederoverbakke. Første stedet vi har campet i sommer der vi har måttet stå i kø for å kunne gå på toalettet om morningen. Sanitæranlegget er dog noe av det som trekker opp scoren her med separate do-rom med hver sin vask.

Jeg tror vi var uheldige og egentlig fikk litt ekstraservice ved å la oss leie hytter som egentlig ikke var til utleie lenger (håper jeg), men med en prislapp på 1500 for to hytter uten strøm og så slitne var det ikke akkurat et kupp.

Med det sagt så var det en liten lekeplass og en café på stedet, savner dog sjønærhet i en havneby.

Takk, minajohsto
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Hytta gammel og slitt, men rent. Ringte for å høre om de hadde ledige, men ingen svar på telefon og ingen info om at de åpnet kl 15. Dette var nok den minst trivelige campingplassen vi var innom på vår 10 dagers biltur. Fikk heller ikke koblet opp TV.
Hyggelig dame i resepsjonen da hun endelig dukket opp.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 345janerikw
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Vi lå i de nye leilighetene. De er moderne og har alt du trenger. Med tre soverom er det fint plass til en familie. Stor terrasse . Rolig og solrik beliggenhet . Nær turstier og badeplasser. Avslappende, likevel i gåavstand til byen.

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, oldy123
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Hadde på forhånd bestilt værelse for 2 personer og toalett. Ved ankomst ble vi konfrontert med at vi ikke ville få det vi hadde bestilt grunnet overbooking. Vi ble tildelt en hytte i stedet. Hytten var generelt helt grei, men noe slitt. Det var toalett i hytten. Bestilte med frokost som var helt ordinær. På mangel av annen overnatting kan vi ta et opphold til. Utsjekking var enkelt - ved å levere nøkkel i postkassa og kjøre.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Gwaas
Anmeldt 17. mars 2019 via mobile enheter

bodde her under ett jobb oppdrag, stille og rolig plass, skikkelig hjemmelaget frokost med varme rundstykker og eggerøre + forsjellig pålegg. rommet er enkelt innredet med 1.5 m seng og en skrivepult, det var rent og greit. billig overnatting til jobbfolk. opp på 2 etg er det div aktivitets tilbud som sjakk, biljardbord, pokerbord.

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, tunneltrollet