“Beste torskemåltid ever”
Anmeldelse av Boteco

Boteco
Vurdert som nr. 5 av 47 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Svært hyggelig atmosfære og flott service. Vi spiste entrecôte og torsk med pasjonsfruktsaus - hver bit en nytelse !

Takk, AnneA2355

Anmeldt 18. september 2018

Et sted som passer for både lunsj og middag! Et relativt lite og intimt lokale med ikke så mange bord. Hyggelig betjening og deilig mat!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, gerdbw
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Knusktørr burger, knusktørr, hard og seig kylling og ingen smak.
Kyllingen var garantert stekt i forrigårs for så å bli varmet opp igjen i kveld. Jeg er veldig glad i kylling og bestiller det nesten uansett hvor jeg spiser. Men ALDRI har jeg smakt så tørr kylling!
Service’n var heller ikke noe å skryte av. Slafset tyggis, serverte ikke maten på folkelig måte på bordet, og de beklaget seg ikke da de gjorde en feil med den ene bestillingen. Servitøren kom heller bort til bordet for å spørre opp om feilen, for så å understreke at han hadde hørt jeg hadde bedt om å få UTEN, når jeg egentlig hadde bedt om å få MED.
De har tydeligvis glemt at «kunden alltid har rett», og leverte særdeles dårlig. Ikke dra dit så fremt du ikke ønsker å prøve ut middelmådig mat og middelmådig service.

3  Takk, 437stinea
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Fine lokaler,MEN ensidig mat og ordet service har de vel bare glemt.For par år siden var maten der fresh,fint anrettet,enkel,men hadde deilige rene smaker.Servicen da var der,litt treg,men den var der.Per dags dato e æ utrolig skuffet.Bestillte faktisk alle av forrettene og alle smårettan for å smake mæ frem.Grusomt!En etter en rett va lik hverandre både i "annrettelse" og på "smak".Hvis det kan kalle smak...Nesten alle retter inneholdte knusktørr kylling som holdt på å drukna i balsamico eddik.Lenge leve 80 tallet! Rettan va så tørr at æ ba om vann for å i heletatt kunne svelge dette ned.Kunne vi varsåsnill få litt vann?-spurte æ. D kom et ja og etter 10 minutt dukket d opp ei flaske i luka...Den skulle vi hente selv.ps..d var bare 2 bord utom oss dær.Glass t vannet va også my å be om så måtte bruke det skitne melkeglasset æ hadde kaffe latten min i tidligere.Da kelneren fikk en konstruktiv tilbakemelding,hadde hun det supertravelt (med de 2 bord) og sa at vi mått si fra tidliger neste gang.Var verken noe unskyld eller interesse i å gjør ting bedre dær.Det blir ikkje noe neste gang for å si d sånn. Trist..

Dato for besøk: august 2018
3  Takk, 906xeniaw
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

En liten perle i Kristiansund! Nydelig mat, iskald øl og hyggelig service. Maten kom raskt på bordet og servitørene var veldig imøtekommende og hyggelige. Følte oss som stamgjester enda det var vårt første besøk!
Vi hadde med hunden og den fikk samme oppvartning. Koselig uteservering og lekkert interiør inne. Godt utvalg i øl, vin og dessertdrikker. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, nordstrandheidi

Reisende som så på Boteco, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Boteco? Del dine erfaringer!