“Fantastisk god mat”
Anmeldelse av Boteco

Boteco
Vurdert som nr. 4 av 48 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Maten var glimrende og flott dandert. Hyggelig personale på en travel mandagskveld, men det ble nok litt for stressende utover kvelden. Servitøren glemte flere ganger bestilling av ny drikke, og likørene til kaffen kom aldri.

Takk, Mads-Yngvar F

Anmeldt 12. juli 2020

Trivelig interiør i kjelleren hvor vi fikk plass. God bacalao. Litt rotete servering av desserten, hvor man ikke klarte å levere til alle 5 innen en tidsramme på ett kvarter

1  Takk, herrol
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hadde høye forventninger etter positiv anmeldelse. Meget hyggelig betjening. «Dina» stilte til og med opp med førstehjelpsutstyr da jeg ble sittende å blø fra et gammelt fingersår. Tonen var overflatene god. Forrett Ostebrød Tørr og kjedelig, bruschetta med paprika(?) og soltørka tomat. ( noe villedende hvis man er vant til god bruschetta) men biffene var gode. Snickersbaren;HIMNELSK. Noe kjøpepress og altfor lang venting på regninga (40 min)

Takk, mollysN7026SI
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Rotete bestilling, der de glemte hovedretten. Såkalt bruschetta til forrett, som faktisk ble servert som et ostesmørbrød. Dårlig vinmeny. Tørr torsk til hovedrett. Ingen klippfisk til hovedrett, som var skuffende. God ostekake, dog noe raus, og god gulrotkake til dessert, men laber brownies a la Toros.

Takk, Trip723149
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dumpet tilfeldig inn for middsg, og ble veldig positivt overrasket. Fin og variert meny, hyggelig og kul service, veldig god mat, bra utvalg av drikke, flott lokale .. uformelt i toppklasse!

Takk, 857kjetil

Reisende som så på Boteco, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Boteco? Del dine erfaringer!