“Top notch 👌”
Anmeldelse av Boteco

Boteco
Vurdert som nr. 5 av 47 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Spiste indrefilet med peppersaus som kan beskrives med ett ord: FANTASTISK! Det blir garantert flere turer til Kristiansund. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Flandersen

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Koselige lokaler, veldig hyggelig betjening og nydelig mat. Vi spiste biff, torsk og barna fikk pannekaker. Drakk også en veldig vellykket chili-kaffe.

God opplevelse fra booking på nett til vi forlot restauranten gode og mette. Vil definitivt besøke igjen.

Takk, ToreJ
Anmeldt 20. juli 2021

Virkelig TOPP service her. Både fra den norske servitøren og den utenlandske (brasiliansk?). Skulle hatt lammegryte men det hadde de dessverre ikke denne dagen - istedet ble det bacalao. Kjempegod. Selv om det godt kunne vært LITT mer fisk oppi :-) Kjempetrivelige lokaler - men vi satt ute denne fine kvelden, idyllisk uteservering!

2  Takk, Trollmor
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, med mat for både store og små. Et utrolig godt utvalg i øl (men skulle gjerne sett brasiliansk øl, om det finnes?). Interiøret er lekkert og gjennomført, og skapte en herlig atmosfære. Det gjorde også de ansatte, som var svært imøtekommende. Alt i alt, en strålende opplevelse!

Takk, _slaugm2016
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Utrolig bra opplevelse. Kjempehyggelig betjening, god atmosfære og helt utrolig god mat. Anbefales på det sterkeste.

Takk, IngeborgSkage

Reisende som så på Boteco, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Boteco? Del dine erfaringer!