“Vi var en samling av de søsken som fortsatt lever.”
Anmeldelse av Boteco

Boteco
Vurdert som nr. 5 av 47 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Dette er en av de beste mat opplevelser jeg har hatt på lenge. Kjøpte en biff av beste kvalitet . Med en god vin Capitel de Roari AMARONE . Hyggelig betjening.

Takk, Climber05736204155

Anmeldt 4. august 2021

Kjenner ikke til denne byen og droppet tilfeldigvis innom siden vi kunne sitte ute for vi har hund med. Fikk fantastisk service, til og med hund fikk kos! Kjempe god mat og hyggelig personal!

Takk, 916solveigs
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Spiste indrefilet med peppersaus som kan beskrives med ett ord: FANTASTISK! Det blir garantert flere turer til Kristiansund. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Flandersen
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Koselige lokaler, veldig hyggelig betjening og nydelig mat. Vi spiste biff, torsk og barna fikk pannekaker. Drakk også en veldig vellykket chili-kaffe.

God opplevelse fra booking på nett til vi forlot restauranten gode og mette. Vil definitivt besøke igjen.

Takk, ToreJ
Anmeldt 20. juli 2021

Virkelig TOPP service her. Både fra den norske servitøren og den utenlandske (brasiliansk?). Skulle hatt lammegryte men det hadde de dessverre ikke denne dagen - istedet ble det bacalao. Kjempegod. Selv om det godt kunne vært LITT mer fisk oppi :-) Kjempetrivelige lokaler - men vi satt ute denne fine kvelden, idyllisk uteservering!

2  Takk, Trollmor

Reisende som så på Boteco, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Boteco? Del dine erfaringer!