“Topp restaurant i Kristiansund ”
Anmeldelse av Boteco

Boteco
Vurdert som nr. 5 av 47 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Meget koselig og bra restaurant.
God mat og meget hyggelig betjening
Da jeg var så uheldig å få en liten allergisk reaksjon på noe i maten(min egen feil) så ville ikke de ta betalt for hovedretten min.
Jeg insisterte, men jeg fikk ikke betale siden jeg hadde spist så lite
Det kalles service

Takk, JanT444

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Dette er en av de beste mat opplevelser jeg har hatt på lenge. Kjøpte en biff av beste kvalitet . Med en god vin Capitel de Roari AMARONE . Hyggelig betjening.

Takk, Climber05736204155
Anmeldt 4. august 2021

Kjenner ikke til denne byen og droppet tilfeldigvis innom siden vi kunne sitte ute for vi har hund med. Fikk fantastisk service, til og med hund fikk kos! Kjempe god mat og hyggelig personal!

Takk, 916solveigs
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Spiste indrefilet med peppersaus som kan beskrives med ett ord: FANTASTISK! Det blir garantert flere turer til Kristiansund. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Flandersen
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Koselige lokaler, veldig hyggelig betjening og nydelig mat. Vi spiste biff, torsk og barna fikk pannekaker. Drakk også en veldig vellykket chili-kaffe.

God opplevelse fra booking på nett til vi forlot restauranten gode og mette. Vil definitivt besøke igjen.

Takk, ToreJ

Reisende som så på Boteco, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Boteco? Del dine erfaringer!