“Pizza”

Vurdert som nr. 5 av 50 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggekanten har fokus på god kvalitet på mat og service og er en av byens mest populære restauranter. Alltid bruk av friske råvarer gjør at vi tar godt vare på råvarene og med stolthet tilbereder fersk fisk, skalldyr, grønnsaker og kjøtt på den ansvarsfulle måten vi mener maten bør tilberedes. Stor fokus på lokal mat. Brasseriet har spiseplasser til 85 gjester, bar og en stor og koselig uterestaurant med lys og varme. Flott beliggenhet helt inntill sjøen, stort utvalg av mat og drikke og koselige atmosfære. Alle rettigheter. Åpent alle dager unntatt søndag fra 1130-2400.
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Kom kl 16 ! Kjøkkenet var stengt for annet enn pizza ! Kjøpte pizza ! Satt ute i en innglasset veranda med åpent tak ! Røyking fra andre gjester var sjenerende

Dato for besøk: august 2020
Takk, 587heidiv

2024 av 333 anmeldelser

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Selvfølgelig måtte vi spise klippfisk når vi er i Kristiansund, fantastisk måltid , vi spiste pannestekt klippfisk og ble anbefalt en god fransk rødvin , vi va så heldig at vi hadde en veldig proff og trivelig kelner, anbefaler Bryggekanten hvis du er i Kristiansund

1  Takk, saraiE2349DN
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi kunne ikke bestille mat pga, men kun PIZZA pga overgang fra lunsj til middag. Vi snudde oss, og gikk videre!

Takk, M4RC0oO
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Med flott utsikt mot havna i Kristiansund! Men sitter så godt som på kaikanten. Artig både for utflyttet kristiansunder og familien fra Bærum. Vi var voksne og ungdommer og spiste blåskjell, pizza og indrefilet. Alt smakte veldig godt. Hyggelige kelnere. Anbefales!

2  Takk, Sesam777
Anmeldt 22. juli 2020

Pizzaen hadde samme konsistens som seigmenn, eller seigmenn er ikke så seige en gang. Servitørene gikk på trynefaktor. Fikk smørkniv til å skjære opp den seige pizzaen. Dårlig atmosfære.

Takk, Siljeholm350

Reisende som så på Bryggekanten, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bryggekanten? Del dine erfaringer!