“Lang ventetid og lunken mat”
Anmeldelse av Bryggekanten

Bryggekanten
Vurdert som nr. 7 av 47 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: Bryggekanten har fokus på god kvalitet på mat og service og er en av byens mest populære restauranter. Alltid bruk av friske råvarer gjør at vi tar godt vare på råvarene og med stolthet tilbereder fersk fisk, skalldyr, grønnsaker og kjøtt på den ansvarsfulle måten vi mener maten bør tilberedes. Stor fokus på lokal mat. Brasseriet har spiseplasser til 85 gjester, bar og en stor og koselig uterestaurant med lys og varme. Flott beliggenhet helt inntill sjøen, stort utvalg av mat og drikke og koselige atmosfære. Alle rettigheter. Åpent alle dager unntatt søndag fra 1130-2400.
Anmeldt 8. august 2021

Fint spisested med perfekt beliggenhet ved brygga i Kristiansund. Vi var fire til bords i juli, det var mange folk og sikkert hektisk for servitørene. Det tok lang tid før meny ble utdelt, lang tid for å bestille og enda lenger tid før mat kom på bordet. Pizzaene bar preg av å ha ligget en stund på kjøkkenet og var blitt lunkne. Ellers er maten god og stedet virker å ha god standard, men det hjelper ikke når det tar evigheter og maten er på vei til å bli kald før den omsider blir servert.

Takk, jorgenlund

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

For så vidt et fint sted ved bryggekanten, men servicen er langt under pari. Etter laang ventetid for å få bestille mat gikk vi til en annen restaurant i byen.

Takk, IngarU1
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte dette stedet i dag. Masse folk i et nydelig flott Kristiansund-vær. Vi bestilte fIsk and chips og Skagensalat. Skagesalat var smakfull og iht forventningene, mens at fish and chips var noe under forventningene. Det som trekker mest ned var ventetida og servicen. Ventetid altfor lang og service var sånn passe. Med forbedringer kan stedet fort få flere ringer.

1  Takk, thoybakk
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dårlige greier. Ventet 20 minutter i kø ved inngang, selv om vi hadde bestilt bord. Omsider når noen kom til døren og skulle vise plass, viste det seg at meny ikke var den det skulle være når vi bestilte bord. Endte med å forlate stedet bare. Det var også tydeligvis fritt frem for røyking i det «åpne» ytre området! Helt greit for meg, men noen vil helt klart reagere negativt.

Takk, 495seg
Anmeldt 26. juli 2021

Skulle ha en koselig jentekveld ute på bryggekanten, men opplevde svært dårlig service. Etter vi hadde spist tok det omtrent en hel time før vi fikk kontakt med servitørene og fikk bestilt mer drikke. Spurte senere også om vann flere ganger uten at vi fikk det. Svært skuffet.

Takk, 810mariaPX

Reisende som så på Bryggekanten, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Bryggekanten? Del dine erfaringer!