“Fantastisk mat!”

Smia Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 2 av 52 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag
Beskrivelse: God norsk mat basert på de beste råvarer. Trivelig historisk atmosfære.
Anmeldt 4. september 2019

Spiste Bacalao som var virkelig fantastisk, god service og flott plass.
Ligger fint plassert i Kr sentrum

Dato for besøk: september 2019
Takk, Greece_80
Stian R, Eier på Smia Fiskerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2019

Takk for gode ord! Vi setter stor pris på det! :)

Anmeldt 4. september 2019

Nydelig mat, autentiske lokaler og et hjertevarmt personale. Her blir du tatt godt vare på og men får et "hjemlig" inntrykk, men samtidig restaurantfølelsen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Heidi125

Tusen takk for gode ord! Vi setter stor pris på det! :)

Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Både klippfisken og steinbiten smakte helt fortreffelig. Det samme gjorde karamellpuddingen og krokanisen. Og så hadde de favorittvinen min - rosévin white Zinfandel fra California Trivelig servitør og utmerket service. Restauranten anbefales virkelig

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ringfrid
Stian R, Eier på Smia Fiskerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2019

Tusen takk for gode ord! Vi setter stor pris på det! Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant, hyggelig betjening og veldig god mat. Jeg Spiste Breiflabb og Kona Klippfisk begge fornøyd. Godt utvalg i lokal drikke fra region. Øl fra Båtbryggeriet i Vestnes og vann fra Eikesdalen Eiravann. Husker stedet godt fra sist jeg var på besøk, tror det var på midten av 90 tallet. Stedet Kan trykt anbefales til andre.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Hallbjørn L
Olav J, Eier på Smia Fiskerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Håper at dere tar turen ved en sener anledning!

Anmeldt 6. august 2019

Vi besøkte denne restauranten en tirsdag i juli. Hadde bestilt bord på forhånd.
Hadde lest mye bra om stedet og gledet oss til å spise her.
Vi ble dessverre skuffet både over mat og service.
Bestilte gravet kveite til forrett og den var så salt att den nesten var uspiselig.
Til hovedrett hadde vi steinbit og den var heller ingen smaksopplevelse, grått og kjedelig presentert. Servicen ble vi heller ikke imponert over ble ikke skjenket i glassene en eneste gang. Styrer nok unna restauranten hvis vi er i byen en annen gang.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, elina63

Hei,

Takk for tilbakemeldingen. Vi må bare beklage at vi ikke sto til deres forventninger. At kveita var for salt og at steinbiten ikke smakte heller beklager vi på det sterkeste. Håper at du sa ifra til servitøren om dette slik at vi fikk ordnet det med en gang og at dere fikk tilbud om annen mat.
Vi tar med oss denne klagen og jobber med å bli bedre på dette.

Håper at dere tar turen innom igjen og får en bedre opplevelse en dere hadde ved dette besøket.
Ha en flott sommer!

Reisende som så på Smia Fiskerestaurant, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Smia Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!