“Enkel rett”

Smia Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 2 av 52 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj
Beskrivelse: God norsk mat basert på de beste råvarer. Trivelig historisk atmosfære.
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Spiste fiskeburger av klippfisk med ovnsbakte poteter salat og syltet løk,og en meget god dessert som var karamellpudding med eplemos og krokan og krem,god service , men burgerbrødet var alt for tørt og smakløst så det trekker ned.

Dato for besøk: september 2019
Takk, toronado77
Stian R, Eier på Smia Fiskerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2019

Takk for tilbakemeldingen! Vi skal se hva som har skjedd med brødet, for slik skal det ikke være. Vi håper du sa fra direkte til servitøren slik at vi fikk mulighet å rette det opp med en gang. Takk for at du hjelper oss med å bli bedre!

Anmeldt 4. september 2019

Spiste Bacalao som var virkelig fantastisk, god service og flott plass.
Ligger fint plassert i Kr sentrum

Dato for besøk: september 2019
Takk, Greece_80

Takk for gode ord! Vi setter stor pris på det! :)

Anmeldt 4. september 2019

Nydelig mat, autentiske lokaler og et hjertevarmt personale. Her blir du tatt godt vare på og men får et "hjemlig" inntrykk, men samtidig restaurantfølelsen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Heidi125

Tusen takk for gode ord! Vi setter stor pris på det! :)

Anmeldt 19. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Både klippfisken og steinbiten smakte helt fortreffelig. Det samme gjorde karamellpuddingen og krokanisen. Og så hadde de favorittvinen min - rosévin white Zinfandel fra California Trivelig servitør og utmerket service. Restauranten anbefales virkelig

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ringfrid
Stian R, Eier på Smia Fiskerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2019

Tusen takk for gode ord! Vi setter stor pris på det! Hjertelig velkommen tilbake! :)

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant, hyggelig betjening og veldig god mat. Jeg Spiste Breiflabb og Kona Klippfisk begge fornøyd. Godt utvalg i lokal drikke fra region. Øl fra Båtbryggeriet i Vestnes og vann fra Eikesdalen Eiravann. Husker stedet godt fra sist jeg var på besøk, tror det var på midten av 90 tallet. Stedet Kan trykt anbefales til andre.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Hallbjørn L
Olav J, Eier på Smia Fiskerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2019

Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Håper at dere tar turen ved en sener anledning!

Reisende som så på Smia Fiskerestaurant, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Smia Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!