“Middag - Tørr klippfisk”
Anmeldelse av Smia Fiskerestaurant

Smia Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 3 av 50 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj
Beskrivelse: God norsk mat basert på de beste råvarer. Trivelig historisk atmosfære.
Anmeldt 1. august 2020

Fisken var tørr og ødela mine forhåpninger om et nydelig måltid. Jeg fikk perfekt klippfisk for noen år siden og ønsket å oppleve det igjen. Denne gangen ble det imidlertid ikke så bra. Selv om tilbehøret var meget godt oppveide ikke det opplevelsen av den tørre klippfisken. Imidlertid kan vi anbefale bacalao «Grip» som var meget god.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Elisabeth010214
stianr_12, Eier på Smia Fiskerestaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020

Hei,
Vi beklager at vi ikke innfridde forventningene! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og gjør vårt beste for at det ikke skal skje igjen! Vi håper også at du sa fra til servitøren slik at vi fikk muligheten å rette opp med en gang! Håper vi ser deg igjen!

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Maten var helt ødelakt av salt, var knapt spiselig ! Bacalao skal ikke være slik. Positivt var kjapp mat, bra service og hyggelig personale.

1  Takk, fridtjofl569
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Klippfisken er noe av det beste jeg har spist. Verdt en omvei! Servicen var topp. Alt var supert bortsett fra dårlig kaffe.

1  Takk, Fjollefrida
Anmeldt 17. juli 2020

Servitørene var raske og opmerksomme, men noe skuffet av fiskesuppen. Hvit suppe med hvit fisk, kjedelig farge og smakte i noen grad toro fiskekraft.

Takk, Erik_eikrem123
Anmeldt 16. juli 2020

Prøvde litt forskjellig av fiskesuppe, sild og gravet laks, men alle rettene ble litt kjedelige og trauste.
De har imidlertid både lokalt øl og akevitt. Det er bra.

2  Takk, Tore T

Reisende som så på Smia Fiskerestaurant, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Smia Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!