“Fristende fiskematopplevelse”

Smia Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 4 av 47 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag
Beskrivelse: God norsk mat basert på de beste råvarer. Trivelig historisk atmosfære.
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ryktene fortalte om en unik fiskematopplevelse i Smia, og vi lot oss friste!
Det angrer vi ikke på.
Vi lar bildene tale for seg selv og håper andre også lar seg friste.

Takk, 52Drugis

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

God mat - baccalao. Forferdelig betjening. Vi har knapt satt oss ved bordet før vi blir konfrontert med hva vi skal spise og drikke av betjeningen. Ingen tid til oss. Heller ikke en annen kvinnelig servitør, har ikke tid til å høre avslutning av en eneste setning. Tror ikke jeg kommer tilbake - var ikke velkommen, kun objekt for raskest mulig inntekt.

Takk, 406mortenl
Anmeldt 15. november 2020 via mobile enheter

Vi besøkte plassen flere ganger, og vi kan bare takke all høflighet og profesjonalitet. Utmerkede måltider og ekstraordinære drinker. Det er en fantastisk plass som vi snart kommer til å besøke igjen !!!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Tripdv_h
Anmeldt 23. september 2020

Vi spiste klippfisk og bacalao. Mye god og eminent lag et mat . Et sted Vi kan anbefale for alle som besøker byen.

Dato for besøk: september 2020
Takk, KnutB538
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i behagelige omgivelser. Kan anbefale Spesialiteten Bacalao de fyr. En rett med 3 forskjellige typer Bacalao. Klippfiskkake er også et nydelig valg. God service

Dato for besøk: august 2020
Takk, jonespenh2020

Reisende som så på Smia Fiskerestaurant, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Smia Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!