“Nydelig liten plass til middag om du er glad i 🐟”
Anmeldelse av Smia Fiskerestaurant

Smia Fiskerestaurant
Vurdert som nr. 3 av 48 Restauranter i Kristiansund
Prisklasse: kr 195 - kr 345
Kjøkken: Sjømat, Norsk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag
Beskrivelse: God norsk mat basert på de beste råvarer. Trivelig historisk atmosfære.
Anmeldt 27. mai 2023

Lite men utrolig trivelig spiseted i Kristiansund. Har du lyst på fisk eller Bacalao de Kristiansund ( ostegratinert), her er det rette stedet å spise middag. Nydelig mat, fin passende vin til fornuftige priser, meget koselig serverings personalet.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Jadadalia

Anmeldt 12. mai 2023 via mobile enheter

Meget trivelig miljø og hyggelig betjening. God og smakfull mat. Det det spist både bacalao og kvalkjøtt av beste kvalitet.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, torbj_rns464
Anmeldt 1. mars 2023 via mobile enheter

Her er det noen basic ting som mangler. Tørr, og fullstendig smakløs klippfisk, der servitør tar tallerken min, peller i maten med gaffelen, og samtidig forteller meg at han har ikke fått klager tidligere på fisken, men kan fylle på med mer bacon.
I et toneleie og med en svarmåte som fortalte meg at jeg har ikke peiling på klippfisk så der tar jeg feil. Men han tilbyr meg en ny rett. Prøver da bacalao som ikke innbyr særlig bedre da fisken er i ekstremt små stykker, og den er seig så det holder.
Andre i selskapet bestilte en rett som blant annet inneholdt rogn som da smakte harsk tran. Også her mente en annen servitør at tran lukten ikke var tran, så da må vi ha smakt en annen tran for den kunne ikke servitøren kjenne. Takk til tyrkisk pepper som hjalp oss å få tran smaken ut av munnen etter besøket.
Alt i alt en svært skuffende opplevelse ift til forventning, og prisklasse. Blir nok aldri besøkt, eller anbefalt til noen andre. Jeg vil finne andre plasser for min klippfiskopplevelse i Kristiansund.

Dato for besøk: mars 2023
Takk, torerikb2015
Anmeldt 12. november 2022 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse med god mat, god atmosfære og veldig hyggelig betjening.
Følte oss veldig velkomne.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: november 2022
Takk, FrodeB_12
Anmeldt 2. september 2022

Velsmakende, pen klippfisk servert av svært hyggelig og kunnskapsrik servitør! Hyggelig lokale med særpreg. Anbefales

Dato for besøk: august 2022
Takk, GeirM222

Reisende som så på Smia Fiskerestaurant, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Smia Fiskerestaurant? Del dine erfaringer!