“Nam”
Anmeldelse av Fishan Bua

Fishan Bua
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Kristiansund
Beskrivelse: Vi byr på FISHAN - fisk og chips, en smaksopplevelse som gir deg mersmak! Du får den ikke bedre i Norge. Fishanbua ligger på Storkaia Brygge, nærmeste nabo til Amfi.
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Alltid innom her når vi er i byen ja, det er frityrstekt mat , så det er fettete - mn dog digg! Passer i alt slags vær , og kan fint spises i bilen med hele familien :)

Dato for besøk: mai 2019
Takk, holdpustn

Anmeldt 4. mai 2020

Er innom denne bua hvert eneste år for å kjøpe Fich and Chips. Her bruker de sei og den pleier å være en sikker vinner. Vi kom rett fra Ålesund og brosundet kiosk for å teste, og jeg må desverre si at Ålesund sin er mye bedre, da de bruker torsk og har en fantastisk god remulade. Men misforstå meg rett, Fishan leverer en knallgod fish and chips de også.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Jon K
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Etter lang tur fra Ålesund via Eikesdalen endte vi opp hos Fishan på kaia i Kristiansund. Vi måtte jo teste fish & chips her også. Her serveres retten med sei. Jeg synes at Ålesundsvarianten med torsk er bedre, men Fishans er god også!

Dato for besøk: august 2019
Takk, tordt271
Anmeldt 18. juli 2019

Du har ikke vært i Kristiansund dersom du ikke har smakt fisk and chipsen på Fishan bua. Laget på den gode gamle måten, full av calorier og kanskje ikke helt sunn, men utrolig god.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, oskarlyngstad
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Dette stedet har jeg hørt mye om. Endelig var øyeblikket kommet. Stort sett innfridde forventinger. Nytes på kaia i solskinn!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, josteing455

Reisende som så på Fishan Bua, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Fishan Bua? Del dine erfaringer!