“Beste Fish and Chips vi har fått”
Anmeldelse av Fishan Bua

Fishan Bua
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Kristiansund
Beskrivelse: Vi byr på FISHAN - fisk og chips, en smaksopplevelse som gir deg mersmak! Du får den ikke bedre i Norge. Fishanbua ligger på Storkaia Brygge, nærmeste nabo til Amfi.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en stopp i Kristiansund og ble anbefalt denne lunsj «restauranten». Det ser litt enkelt ut, men bedre Fish and chips skal du lete lenge etter. Vi spiste på kaia i flotte omgivelser.

Takk, HPOlsen

Anmeldt 20. desember 2020

Et spesielt sted, men en del av historien. Lokalet er langt fra koselig men maten som serveres er autentisk og god.

Dato for besøk: september 2020
Takk, mavin1989
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Enkelt og reit med kjempe god fisk! Anbefaler den som beste Kristiansunf fast food! Kommer tilbake garantert!

Takk, M4RC0oO
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Må alltid innom her når vi er i Kristiansund, men ikke bare for det nostalgiske, men også fordi det er utrolig god fish and chips, har aldri vært skuffet. Selv om maten er laget på gode gamle måten med masse kalorier smaker den ikke bare fett og man blir ikke tung i magen. Anbefales.

Takk, tonjewor
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Alltid innom her når vi er i byen ja, det er frityrstekt mat , så det er fettete - mn dog digg! Passer i alt slags vær , og kan fint spises i bilen med hele familien :)

Dato for besøk: mai 2019
Takk, holdpustn

Reisende som så på Fishan Bua, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Fishan Bua? Del dine erfaringer!