Nydelig turområdet

Gikk først opp til tårnet det det var en nydelig utsikt utover Kristiansund. Etter å ha vært i... les mer

Anmeldt 5 dager siden
heidibS4893YB
Lofoten, Norge
Flott tårn

Liker som sagt før alle slags tårn og høyde punkt i byer også dette. Min guide viste meg dette... les mer

Anmeldt 11. november 2020
Baross
Spikkestad, Norge

Anmeldt 2. august 2018

Fin utsikt på toppen. Tårnet var dessverre stengt da jeg var der uten det stod årsak til dette . Trodde faktisk at turen opp var lengre

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Andy J
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Flott turmål, enkelt å finne. Ikke langt å gå fra parkeringen i Omveien. Herlig utsikt og flott tårn.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, vetleandreass2016
Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Fin tur på gangveier opp til dette flotte, staselige utsiktstårnet som gir vidt utsyn over byen og havet helt ut til Grip og fjellene innafor.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, travelmann3
Anmeldt 24. mai 2018

Kort spasertur fra Kirkelandet kirke via Vanndamman. Fin turvei opp til tårnet. Gratis å komme inn og gå opp trappene inne i tårnet. Flott utsikt mot alle kanter av byen.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, travelerL3922BK
Anmeldt 18. mai 2018

Fin spasertur i flotte omgivelser opp til et tårn hvor man går opp en vindeltrapp noen få etasjer hvor det er bilder på veggene av gamle Kristiansund, Når man kommer på toppen av tårnet er det en fantastisk utsikt 360-grader og alle fjelltopper og lignende er beskrevet med navn, - vedlig nyttig.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Ingeborg56