Okei

Betalte 25kr mer enn jeg skulle fordi løe Kizen i kassen trodde jeg var sånn 8 år eldre enn jeg var... les mer

Anmeldt 3 uker siden
36mathiasw
Badeland +mat

Anmeldt 19. mars 2019
Hilde Merete Ha... S

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Molde
Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Storkoste oss på badeland, men da vi skulle ha oss mat kom skuffelsen. De skryter over at de har et bra glutenfri meny. Det jeg da lurer på er om de har smakt på den maten selv? Jenta mi på 9 år med cøliaki ble kjempe skuffet. Det smakte helt forferdelig.

Dato for opplevelse: mars 2019
6  Takk, Hilde Merete Ha... S
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Greit bassengområde. Skulle vært flere ulike basseng og flere boblebad. Luften er veldig kald. Kunne også vært minst et basseng med varme i.

Vi var en gjeng på 5. Der de to guttene bestilte først to menyer. Vi tre jentene bestilte etterpå. Jentene fikk maten på ca. 15 min. Med guttene gikk det 30 min uten at de fikk mat, når de sa ifra at dette ikke var ok ble betjeningen sur og sa at det var en misforståelse. De fikk beskjed om at de kunne få med maten når de skulle dra fordi de skulle stenge snart. Utrolig dårlig når man har ventet såppas lenge.

Utrolig dårlig service med frekke ansatte, og lite forståelig språk. Maten var middels og veldig dyr. Seig «gummi» ris, og lite smak på vårrullene. Og crispy chicken - ingen kylling, bare crispy:/

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, xandraseth
Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

Rent og fint i bassenget og garderoben. Ett større basseng med relativt kaldt vann med stupebrett. Ett med middels temperatur og strøm som går rundt i sirkel. Ett velværebasseng og ett babybasseng. I tillegg har du boblebad og to sklier. Noe for alle

Kan være litt fullt på helg og i skoleferier. Noen ukedager er det svømmekurs og da stenges det ene bassenget.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, truded2017
Anmeldt 5. juni 2017 via mobile enheter

Rent i både bassengområdet og i garderoben. Aktive og oppmerksomme badevakter. To sklier, en av dem for barn eldre enn 10 år. Anlegget er ikke spesielt stort, men vi koste oss likevel der i 2-3 timer. Armbåndløsningen var veldig grei, men de hadde en tendens til å løsne.

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, eopsvik
Anmeldt 10. februar 2017 via mobile enheter

Vi kom i 14-15.00 på en fredag, fikk god hjelp i resepsjonen. Både med hjelp til kjøp av baderinger og diverse. Hyggelige ansatte, rene og pene garderober. Får oss med en liten baby var det utrolig godt å kunne bade i vannet som holdt 35 grader. Babyen på 4 mnd var strålende fornøyd. Barnebassenget var ypperlig for de to på 2 og 4 år, med en liten vannsklie og leker. Der er også muligheter for å kjøpe mat og drikke. Hit kommer vi gjerne flere ganger!

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, 83Kariannes