Ok badeland

Kaldt i lufta og kaldt i bassengene, utenom det i rolig sone. Ingen glutenfri mat, ikke engang en... les mer

Anmeldt 6 dager siden
652stinem
Okei

Anmeldt 7. juli 2021
36mathiasw

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Molde
fra USD 1 343,37
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Betalte 25kr mer enn jeg skulle fordi løe Kizen i kassen trodde jeg var sånn 8 år eldre enn jeg var DERFOR måtte jeg betale mer + Ventetiden på maten var RELATIVT LANG, men ellers ganske Ok,

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 36mathiasw
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Greit bad, fine garderober, kunne gjerne vært et varmt basseng i tillegg. Skuffende matservering, vi ventet 70minutt på 2 pølser med chips.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Emmy A
Anmeldt 19. mars 2019 via mobile enheter

Storkoste oss på badeland, men da vi skulle ha oss mat kom skuffelsen. De skryter over at de har et bra glutenfri meny. Det jeg da lurer på er om de har smakt på den maten selv? Jenta mi på 9 år med cøliaki ble kjempe skuffet. Det smakte helt forferdelig.

Dato for opplevelse: mars 2019
7  Takk, Hilde Merete Ha... S
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Greit bassengområde. Skulle vært flere ulike basseng og flere boblebad. Luften er veldig kald. Kunne også vært minst et basseng med varme i.

Vi var en gjeng på 5. Der de to guttene bestilte først to menyer. Vi tre jentene bestilte etterpå. Jentene fikk maten på ca. 15 min. Med guttene gikk det 30 min uten at de fikk mat, når de sa ifra at dette ikke var ok ble betjeningen sur og sa at det var en misforståelse. De fikk beskjed om at de kunne få med maten når de skulle dra fordi de skulle stenge snart. Utrolig dårlig når man har ventet såppas lenge.

Utrolig dårlig service med frekke ansatte, og lite forståelig språk. Maten var middels og veldig dyr. Seig «gummi» ris, og lite smak på vårrullene. Og crispy chicken - ingen kylling, bare crispy:/

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, xandraseth
Anmeldt 19. januar 2018 via mobile enheter

Rent og fint i bassenget og garderoben. Ett større basseng med relativt kaldt vann med stupebrett. Ett med middels temperatur og strøm som går rundt i sirkel. Ett velværebasseng og ett babybasseng. I tillegg har du boblebad og to sklier. Noe for alle

Kan være litt fullt på helg og i skoleferier. Noen ukedager er det svømmekurs og da stenges det ene bassenget.

Dato for opplevelse: januar 2018
1  Takk, truded2017