“Glutenfritt”
Anmeldelse av Fole Godt

Fole Godt
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Molde
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Veldig godt utvalg i glutenfritt. God mat og hyggelig betjening. Koslig Kommer helt sikkert tilbake.

Takk, Merete985

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Fole godt er godt håndverk, kortreist mat som tilberedes av lokale bakere! Service er alltid upåklagelig, og stemninga like så! Anbefales!

Takk, 582stines
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Veldig gode bakervarer og god service, bollene anbefales på det varmeste. Rikholdig utvalg i brød fra de groveste fiberrike, til den deiligste loff

Dato for besøk: august 2018
Takk, lillkristine
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Mitt favorittbakeri. Alltid stort utvalg av bakervarer. Masse påsmurt lunsjmat, lunsjmeny, smoothies og nydelig kaffe og te og mye mer. Besøker du Molde sentrum må du innom Fole godt!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ingrid N
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Bra utvalg av bakervarer - kaker og is. Mange typer kaffi.
Valget vårt gikk for kaffi og et kakestykke. Ble i overkant dyrt for et kakestykke (59 kr), som ikke vi gav oss den store opplevelsen ut fra utseende.
Hyggelig betjening. Mye mennesker i lokalet - virker som et populært sted.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, laksejenten

Reisende som så på Fole Godt, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Fole Godt? Del dine erfaringer!