“Allergier”
Anmeldelse av Fole Godt

Fole Godt
Vurdert som nr. 5 av 43 Restauranter i Molde
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Etter å ha spurt oss for om hva de hadde å spise for en med melkeallergi, snudde vi og gikk derfra da det var ingenting junior kunne spise. Hva er poenget med matmerkingen mattilsynet har pålagt hvis det ikke tilpasses litt til allergikere?

Takk, 123MBH

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Veldig godt utvalg i glutenfritt. God mat og hyggelig betjening. Koslig Kommer helt sikkert tilbake.

Takk, Merete985
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Fole godt er godt håndverk, kortreist mat som tilberedes av lokale bakere! Service er alltid upåklagelig, og stemninga like så! Anbefales!

Takk, 582stines
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Veldig gode bakervarer og god service, bollene anbefales på det varmeste. Rikholdig utvalg i brød fra de groveste fiberrike, til den deiligste loff

Dato for besøk: august 2018
Takk, lillkristine
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Mitt favorittbakeri. Alltid stort utvalg av bakervarer. Masse påsmurt lunsjmat, lunsjmeny, smoothies og nydelig kaffe og te og mye mer. Besøker du Molde sentrum må du innom Fole godt!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Ingrid N

Reisende som så på Fole Godt, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Fole Godt? Del dine erfaringer!