“Perfekt avokadosandwich”
Anmeldelse av Fole Godt

Fole Godt
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Molde
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt avokadosandwich med skinke. Alt så bra ut her. Veldig bra sted for en god lunsj. Anbefales

1  Takk, Svalland

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig kyllingsandwich og landbrød med avokadokrem + kyllingbiter. Salaten var fersk og sprø med balsamico - fole gode smaker

1  Takk, HeidiR929
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Mye godt i bakedisken. Lykkebolle og kanelsnurr var helt supert. Bestilte også smurte rundstykker. Veldig gode, men for lite egg til den prisen vi betalte.

1  Takk, andreashU2780VO
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Seks venner på roadtrip på Møre, vi stoppa på «Fole Godt» for lunch. Vi spiste hummus, focaccia og baguetter og alt smakte utsøkt.

2  Takk, Obotty
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

I menyen står det "dagens pastarett", men så viser det seg at det ikke er dagens pasta idag, men pizza. Nå er jo ikke pizza, pastarett da. Men ok, vi tok et par sånne. Da viste det seg at vi ikke fikk dette heller fordi terminalen eller vipps ikke funka så bare kontanter fungerte. Ok, la oss gå bort til Rød. Der var jo samme problemet med betalingsterminalene, men der viste de jo at man kunne bruke reserveløsning så betaling kunne gjennomføres. Mon tro hvor mye salg Fole tapte denne dagen tro?

1  Takk, C8864WRthomasb

Reisende som så på Fole Godt, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Fole Godt? Del dine erfaringer!