“Kaffe”
Anmeldelse av Fole Godt

Fole Godt
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Molde
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Deilig hvetebakst og wienerbrød. Også cappuccinoen og cortadoen var svært god. Dette stedet anbefales.

2  Takk, steinolavr

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt avokadosandwich med skinke. Alt så bra ut her. Veldig bra sted for en god lunsj. Anbefales

1  Takk, Svalland
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig kyllingsandwich og landbrød med avokadokrem + kyllingbiter. Salaten var fersk og sprø med balsamico - fole gode smaker

1  Takk, HeidiR929
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Mye godt i bakedisken. Lykkebolle og kanelsnurr var helt supert. Bestilte også smurte rundstykker. Veldig gode, men for lite egg til den prisen vi betalte.

1  Takk, andreashU2780VO
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Seks venner på roadtrip på Møre, vi stoppa på «Fole Godt» for lunch. Vi spiste hummus, focaccia og baguetter og alt smakte utsøkt.

2  Takk, Obotty

Reisende som så på Fole Godt, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Fole Godt? Del dine erfaringer!