“Nydelige bakervarer og espresso”
Anmeldelse av Fole Godt

Fole Godt
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Molde
Anmeldt 29. juli 2020

Bredt utvalg av nydelige bakervarer, passer for hele familien. Gode kaffedrikker for den kresne gane. Koselige fortausbord.

Takk, 650kariv

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde fått dette stedet anbefalt av bekjente, så vi så litt frem til å kose oss der.

Det første som slo oss var at det var voldsomt trangt der. Vi var 7 stk i følget, og det var ikke lett å finne et bord. Plassen foran disken var også veldig begrenset, så det gikk ikke an å overholde korona-restriksjonene der.
Noen av oss ønsket å drikke brus til maten. To av oss er diabetikere, men de hadde ingen sukkerfrie drikker å tilby. Ikke brus, og ikke sprudlevann. Da ble det vann. To av oss kjøpte kaffe, og de hadde to tanker med kaffe for selvbetjening. De var delikat merket med syrlighet, sødme, fyldighet og opprinnelse. Men begge tankene var tomme, og det eneste de da hadde var en kjele med kaffe. Det var selvfølgelig ikke den kaffen jeg ønsket meg fra beskrivelsen på den tomme tanken.

Croissanter og kanelsnurrer var saftige og gode. Scones var tørre.

Toalettene var ikke rene og pene, og toalettpapiret stod på gulvet.

Ikke spesielt serviceminded betjening.

2  Takk, evlenol
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Deilig hvetebakst og wienerbrød. Også cappuccinoen og cortadoen var svært god. Dette stedet anbefales.

2  Takk, steinolavr
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt avokadosandwich med skinke. Alt så bra ut her. Veldig bra sted for en god lunsj. Anbefales

1  Takk, Svalland
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig kyllingsandwich og landbrød med avokadokrem + kyllingbiter. Salaten var fersk og sprø med balsamico - fole gode smaker

1  Takk, HeidiR929

Reisende som så på Fole Godt, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Fole Godt? Del dine erfaringer!