“Verdt å stikke innom Molde for å oppleve”
Anmeldelse av Fole Godt

Fole Godt
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Molde
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Gled deg! Her må du stoppe om du er i Molde og omegn. Det er verdt en real omvei. Fantastiske bakevarer, som både appellerer til øyne, nesen og ganen. Å komme inn er som å være i et barndomseventyr av lukter og synsinntrykk. I tillegg til bakverkene er det et morsomt interiør. Lokalet er todelt, så lydnivået er behagelig.
Cesarsalaten hadde raust med saftig kylling, sprø tomater og salat samt akkurat passe med dressing. Smaken av dressingen var ikke så karikert som den kan være hos mindre dyktige kokker. Delikat servert.
Varme smørbrød med ost og skinke eller med bacon var perfekt utførte.
Dagens suppe var linsesuppe i karri. Kremet, fyldig og passe krydret. Nam nam!

Fole godt kan trygt anbefales! På samme måte som mange stikker innom Lom for å smake på Schakendas fristelser, er Fole godt en grunn til å stikke innom Molde.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, HCMy

Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Travelt sted, med hyggelig og serviceminded betjening. God info rundt matinnhold/allergier.
Vi hadde to typer sjokoladekake, og fikk store stykker som smakte rett og slett fantastisk.
Mye utvalg i te og kaffe, men ikke noe koffeinfritt.
Vi fant to gode ørelappstoler.
Stedet var rent og pent, og betjening fulgte nøye opp antall i lokalet.

Dato for besøk: august 2020
Takk, sigurdv2016
Anmeldt 29. juli 2020

Bredt utvalg av nydelige bakervarer, passer for hele familien. Gode kaffedrikker for den kresne gane. Koselige fortausbord.

Takk, 650kariv
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde fått dette stedet anbefalt av bekjente, så vi så litt frem til å kose oss der.

Det første som slo oss var at det var voldsomt trangt der. Vi var 7 stk i følget, og det var ikke lett å finne et bord. Plassen foran disken var også veldig begrenset, så det gikk ikke an å overholde korona-restriksjonene der.
Noen av oss ønsket å drikke brus til maten. To av oss er diabetikere, men de hadde ingen sukkerfrie drikker å tilby. Ikke brus, og ikke sprudlevann. Da ble det vann. To av oss kjøpte kaffe, og de hadde to tanker med kaffe for selvbetjening. De var delikat merket med syrlighet, sødme, fyldighet og opprinnelse. Men begge tankene var tomme, og det eneste de da hadde var en kjele med kaffe. Det var selvfølgelig ikke den kaffen jeg ønsket meg fra beskrivelsen på den tomme tanken.

Croissanter og kanelsnurrer var saftige og gode. Scones var tørre.

Toalettene var ikke rene og pene, og toalettpapiret stod på gulvet.

Ikke spesielt serviceminded betjening.

2  Takk, evlenol
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Deilig hvetebakst og wienerbrød. Også cappuccinoen og cortadoen var svært god. Dette stedet anbefales.

2  Takk, steinolavr

Reisende som så på Fole Godt, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Fole Godt? Del dine erfaringer!