“Konge mat treg service”

Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Molde
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Har aldri ventet så lenge på maten på ett bakeri. 30
Min pluss

Bacon sandwich og landbrød m hummus og avokado ble bestilt. Maten var helt konge, men servicenivå må opp. Var borte og spurte flere ganger.

Takk, 570vidarm

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Et godt egnet lunsjsted. Gode og ferske egenproduserte bakevarer, med friske råvarer.
Er du glad i gjærbakst, er dette stedet.

Takk, Chris S
Anmeldt 10. juli 2021

Var på vestlandstur og stoppet i Molde for å lunche på Fole Godt, da vi hadde hørt det var et sted med god mat. Men det gikk ikke bedre enn at vi traff på en svært lite hyggelig mannlig ansatt, som var ufin og demonstrativt ignorerte oss, og deretter måtte vi vente i 50 minutter på to grillede kyllingsandwich, og de ble servert kalde til en pris av kr 179.- stk. Man gremmes noen ganger over det norske servicenivået.

4  Takk, Bjørn Morten Ø
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Veldig god kaffe og godt bakverk. Også super betjening som lot oss kjøpe selv om det var stengetid om 1 minutt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, st_lee2015
Anmeldt 6. november 2020

Ofte innom etter jobb for å ta med meg noe godt hjem. Her finner du gode boller og bakverk. Men opplevd flere ganger at personalet er frekk og krass mot kunder uten grunn. Generelt lite hyggelige. Noe som er synd da dette er ett veldig koselig sted sett bort ifra dette.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, marte s

Reisende som så på Fole Godt, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Fole Godt? Del dine erfaringer!