“Steiktris med kongereker og kylling. Forrett vårrull.”
Anmeldelse av Fook Yuen

Fook Yuen
Vurdert som nr. 13 av 42 Restauranter i Molde
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Vårrullane var gode og varme. Den steikte risen var god, men litt tam i smaken. 2 kongereker! Kyllingen litt oppløst.

Dato for besøk: august 2018
Takk, JSS2903

Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk god middag og den anbefales på det varmeste har vært her opp gjennom i flere år og maten er like fantastisk som alltid

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Ellen S
Anmeldt 22. februar 2018 via mobile enheter

Vi ønsket spicy asiatisk mat og det fikk vi virkelig.
Nydelig og crispy mat som anbefales for alle som liker dette:)

Dato for besøk: februar 2018
Takk, pettere2014
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Vi spiste diverse retter fra søndagsbufet, honningglasert biff, kylling i rød curry, div vårrull, mimosa, innbakt scampi, mange typer sushi, eplekake og is til dessert. Mange retter smaker likt. Interiøret er trist, ser slitent ut på stedet, og det kunne nok med enkle grep fremstå mer fristende enn under vårt besøk.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 603bentew
Anmeldt 7. november 2017

Jeg har spist her flere ganger. Maten er god og porsjonene er store.
Lokalet er litt upersonlig, mangler en lunhet.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 602anitat

Reisende som så på Fook Yuen, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Fook Yuen? Del dine erfaringer!