“Elendig ”
Anmeldelse av Fook Yuen

Fook Yuen
Vurdert som nr. 20 av 37 Restauranter i Molde
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten var trist og mørk. Servitøren var smilende men eieren virket sur. Maten smakte ikke som kinesiske mat skulle være

1  Takk, MyD140713

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

God thai og kinesisk mat. Servert rykende varm og med masse god smak.
Liten minus for enerverende musikk på repeat.

Takk, geirb427
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Kom inn døra og ble møtt av en innehaver som sto og tittet tomt ut vinduet, reagerte ikke engang på dørbjella. Personalet hadde ikke kunnskaper om språk,bortsett fra morsmålet. Hvis den gjennomsnittelige Moldenser klassifiserer dette som god kinamat, må de bare glede seg til å sette foten utenfor Romsdalen, dere har en gourmet reise å se frem til.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, arisnaub
Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Har spist mye kinamat rundt omkring, men de to takeaway rettene vi fikk med oss må være noe av den aller beste kinamaten vi har fått servert noen gang! Absolutt i særklasse, og store porsjoner med rikelig ris. Ubeskrivelig god sursøt saus, og shop suey kjøtt som smelter på tunga.
Sånn skal det være!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Dunkfarth
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Vårrullane var gode og varme. Den steikte risen var god, men litt tam i smaken. 2 kongereker! Kyllingen litt oppløst.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, JSS2903

Reisende som så på Fook Yuen, så også på

Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Fook Yuen? Del dine erfaringer!