“Helt greit koselig bakeri”
Anmeldelse av Kneippen

Kneippen
Vurdert som nr. 12 av 34 Restauranter i Molde
Beskrivelse: Byens møtested nummer en! Kneippen har eget bakeri med steinovnsbakte brød og hvetebakst. I kaféen serverer vi fersk brødbakst, velsmakende kaker, salater, ferskpresset appelsin, svele og mye mer. Vi har velsmakende kaker for en hver anledning. Vi leverer også catering - påsmurt mat til moter, kurs osv. I snart 100 år har Kneippen vært et populært møtested.
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Det ble noen bakevarer som mellommål på dette stoppet i Molde. Helt greit, men ikke mer enn det. Hadde god plass og godt utvalg. Et bakeri / konditori på det jevne.

Takk, erikmG6801GH

Anmeldt 26. april 2021 via mobile enheter

Populært konditori med godt utvalg av konditorkaker, bakst og smørbrød. Trivelig miljø med Haukebøs veggmalerier av det gamle bymiljø. Hyggelig betjening. Sentralt i Storgata. Stedet for den lille pause!

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, DagB45
Anmeldt 11. august 2020

Helt vanlig bakeri. Med overprisete varer som kjennes fabrikkert ut.
Konkurenten rett borti veien er desverre mye bedre.

Takk, frankhN2397YC
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjøpte litt forskjellig bakevarer og var like fornøyd med alt. Svelene med brunost er alltid en favoritt

Takk, tonjewor
Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Stakk hodet inn pga ett fristende skilt på utsiden som reklamerte nystekt svele. Nå klarer jeg ikke gå forbi uten å kjøpe med ei svele.Hyggelig betjening også.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, arisnaub

Reisende som så på Kneippen, så også på

Molde, Møre og Romsdal
Molde, Møre og Romsdal

Har du vært i Kneippen? Del dine erfaringer!