“Gå et annet sted.”

Tandoori Guru Taste of India
Vurdert som nr. 6 av 34 Restauranter i Molde
Beskrivelse: Tandoori Guru var den første indiske tandoori retauranten som ble åpnet i Molde, Norge. Vi har fantastiske indiske oppskrifter med varierende rimelige priser og de mest talentfulle kokker, som har mest erfaring med indisk etinisk mat. Vi hjelper deg med å få den beste smakeropplevelsen med fersk mat og kvalitetsbestanddel.
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Elendig service, servering og lite stekt mat. Jeg fikk ikke det jeg bestilte. Servitøren snakket dårlig norsk og kunne lite om kundebehandling. Mange bra spisesteder i Molde, så ikke bruk tiden her.

Takk, GrandTour41514995119

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Valgte denne restauranten da vi var fysen på noe asiatisk mat, og denne restauranten tilfredsstilte dette behovet.
Jeg valgte en lammerett og min samboer en tandori rett, med tilbehør av raita, 3 ulike nan brød, og ris. For en så autentisk opplevelse så drakk vi indisk øl til middagen. Valgte medium sterkt krydret, noe som gav oss en fin balanse i smakene samtidig som vi kjente den gode prikkende følelse chilien gav.
Dette ble ett ypperlig måltid av gode smaker fra det indiske kjøkkenet, servert av 2 hyggelige unge damer med god serviceinnstilling.
Er litt vanskelig å finne riktig inngang, men er du ute etter en asiatisk smaksopplevelse i Ålesund kan jeg anbefale denne restauranten.

Takk, ainahaug
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

God restaurant hvis du ønsker å spise indisk i sentrum av Molde. Vi bestilte butter chicken og tikka masala. Butter chicken var i overkant søt i smaken, men tikka masala var god.

1  Takk, Seaside59972587691
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Har bodd flere år i Asia og elsker indisk mat, denne restauranten kan jeg trygt anbefale!! Fantastisk god mat! Nydelig Peshawari nan!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Jallagjengen
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Litt ventetid, men utrolig god mat. Vi bestilte blant annet nr. 33 med lam, kardemomme, m.m., noe av den bedre indiske maten jeg har spist!

1  Takk, sarasL352VJ

Reisende som så på Tandoori Guru Taste of India, så også på

Har du vært i Tandoori Guru Taste of India? Del dine erfaringer!