Fantastisk opplevelse!!

Var på escaperoom i dag. Ble godt tatt imot av ansatt og følte oss veldig velkommen. Spillet var... les mer

Anmeldt 5. november 2023
Rikke J
Sååå gøy!!

Så gøy! Vi spilte Serial Killer, og har nå fått lyst til å prøve de andre spillene We Escape Molde... les mer

Anmeldt 5. november 2023
Mathilde T

Anmeldt 19. oktober 2018

Prøvde "The Whiteroom" og det var veldig bra! Varierende vanskelighetsgrad på oppgavene og alle fire fikk bidra med sitt. Kommer tilbake ved en senere anledning for å prøve "The Heist"

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Line Skrede N
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Et besøk som kommer i minneboka!
Stor mestringsfølelse for voksne og tenåringer !!
Spennede og krevende. Man må tenke utenfor boksen hele tiden ifølge våre to ungdommer.
Selv om vi ikke kom helt i mål var det oppgaver underveis som boostet selvtilliten.
Dette blir en snakkis i Ålesund ! Molde blir nedrent av sunnmøringer 😂!

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, marieasebo
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Dette var artig!!! Alle i vår gruppe var helt med! Spennende, og vi til og med klarte det! Kjekt å oppleve We Escape her i Molde. Anbefales!!

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, Quirien
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Har prøvd The heist, super morsomt rom som passer både nybegynnere og folk som har spilt flere escape room før!
Dette var kjempe gøy og kan virkelig anbefales👏🏼👏🏼 gleder oss til å prøve White roomet når det åpner!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 332lives