Morsom opplevelse!

Morsomme escaperoom! Vi prøvde SerialKiller. Artige løsninger og nøtter man må løse underveis. Noen... les mer

Anmeldt 4. desember 2022
Cesssa
Gjøvik, Norge
Fint!

Bra gjennomført, fine logiske rom :) Var der som en gruppe med bare 2 voksne, kom oss ut... les mer

Anmeldt 16. juli 2022
santotraffikante

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Molde
fra USD 1 639,00
Anmeldt 19. oktober 2018

Prøvde "The Whiteroom" og det var veldig bra! Varierende vanskelighetsgrad på oppgavene og alle fire fikk bidra med sitt. Kommer tilbake ved en senere anledning for å prøve "The Heist"

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Line Skrede N
Anmeldt 8. oktober 2018 via mobile enheter

Et besøk som kommer i minneboka!
Stor mestringsfølelse for voksne og tenåringer !!
Spennede og krevende. Man må tenke utenfor boksen hele tiden ifølge våre to ungdommer.
Selv om vi ikke kom helt i mål var det oppgaver underveis som boostet selvtilliten.
Dette blir en snakkis i Ålesund ! Molde blir nedrent av sunnmøringer !

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, marieasebo
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Dette var artig!!! Alle i vår gruppe var helt med! Spennende, og vi til og med klarte det! Kjekt å oppleve We Escape her i Molde. Anbefales!!

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, Quirien
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Har prøvd The heist, super morsomt rom som passer både nybegynnere og folk som har spilt flere escape room før!
Dette var kjempe gøy og kan virkelig anbefales gleder oss til å prøve White roomet når det åpner!

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, 332lives