Fantastisk opplevelse!!

Var på escaperoom i dag. Ble godt tatt imot av ansatt og følte oss veldig velkommen. Spillet var... les mer

Anmeldt 5. november 2023
Rikke J
Sååå gøy!!

Så gøy! Vi spilte Serial Killer, og har nå fått lyst til å prøve de andre spillene We Escape Molde... les mer

Anmeldt 5. november 2023
Mathilde T

Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

2 voksne og 2 ungdom prøvde seg for første gang på et escape room.
Serial killer i Molde leverte varene :)
Flink og hyggelig game master som forklarte fint før start og hjalp oss underveis.
Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, lockoutkbclub
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

2.gangen jeg og venninnen min er der, og vi er like fornøyd! Vel gjennomført og laget til, veldig hyggelig betjening og spennende rom. Anbefaler virkelig å teste We escape i Molde! :) Kommer definitivt tilbake.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, AdrianaL437
Anmeldt 20. februar 2019

Vi var en liten vennegjeng som brukte fredagskvelden på å utfordre oss selv litt ekstra. Noen av oss hadde aldri prøvd konseptet før, mens andre var noe mer erfaren. Rommet "The Heist" er et ypperlig alternativ som en introduksjon for nybegynnere, og var også veldig gøy for meg som har prøvd konseptet flere ganger.
Hyggelig betjening, spennende oppgaver og generelt en aktivitet som anbefales på det sterkeste! Vi kommer garantert tilbake for å prøve "Whiteroom" i nærmeste fremtid.

1  Takk, Eivindson
Anmeldt 15. februar 2019

Brukte The Heist til å fri til min kjæreste. Arrangør var superflink og stilte virkelig opp for at vi skulle få et magisk øyeblikk! Laget til og med egne ledetråder spesielt for oss.

Tenk deg overraskelsen hun fikk, når hun fant to ringer istedet for diamanten hun trodde vi lette etter... Ble virkelig så magisk som jeg bare hadde håpet det skulle bli!

Tusen takk igjen!!

2  Takk, Knut Jørgen O
Anmeldt 2. februar 2019 via mobile enheter

Dette ga mersmak, også for barna på 9 og 12 år. Kjempegøy, litt frustrerende og stressende, akkurat slik det skal være. Morsomt for hele familien. Vi prøvde "the Heist", og kommer definitivt tilbake👍😊 Hyggelig personale også! 👍

2  Takk, iceline2019