“Skuffet”
Anmeldelse av Medly Food - STENGT

Medly Food
Anmeldt 3. november 2018

Hadde hørt mye bra om denne men ble desverre skuffet. Vi bestillte Southern Fried Chicken, det virket som om noen av kyllingbitene var stekt før, disse var ganske så tørre mens en av bitene var såvidt gjennomstekt og litt blodig ved benet. Bitene hadde heller ikke samme smak. Det var coleslaw til, denne var ok men smakløs. Frisene sprø og ok. Det totale inntrykket ble desverre at dette var noe halvdårlig og dyrt i forhold til hva vi fikk. Mulig burgerne er bra, men mitt inntrykk av southern fried chicken er noe annet en det vi fikk i dag.

Takk, Frk-haukaas

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Maten var helt fantastisk, burgeren var saftig og god. Hyggelig betjening og Ikke minst rask levering. Anbefales på det sterkeste om du vil ha en god matopplevelse!

Takk, 447josefineb
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat❣️❣️❣️
Passer for alle. Det er til og med egen lekekrok for barna! Veldig kjekk betjening, og rask servering!
Nyyyydelige burgere med fantastisk søtpotet fries
Hit skal jeg mange ganger

Dato for besøk: august 2018
Takk, MajBasso
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Sist jeg var der, spiste jeg potetball. Ballen er fantastisk god, og tilbehøret utmerket. Passe salt kjøtt, god pølse og kålrabistappe med noen hele biter i. De har også både søt og sur melk. Alt i alt en veldig god ballmiddag, den beste du får kjøpt her i byen. Og vi fikk maten servert på få minutter av alltid hyggelig og blide Kaisa. :)

1  Takk, Charlotte H
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Var på Medly med noen venner ikke så lenge etter resturanten hadde åpnet, vi fikk raskt bestilt mat og ventet ikke lenge. Maten var utrolig god og hadde masse gode smaker. Lokale råvarer og hjemmelagd mat er nøkkelen til resturanten, en absolutt innertier!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, larskakej